Nagellak #3

16 likes

Ik heb ze er gisteren afgehaald, toen zaten er op 2 plekken kleine scheurtjes in en begon de zijkant van 1 vinger een beetje te liften. Al met als dus ruim 2 weken erop gezeten (16 dagen)!

2 likes

Basic black, heel saai, maar ik heb een tip die ik even wil delen. Mijn nagels zijn niet zo sterk en waren ook beschadigd, dus ik had een kuurtje gedaan met Herôme. Dat heeft goed gewerkt en mijn nagels zijn nu weer glad, maar er was nog een bonuseffect: nagellak blijft ineens dagenlang mooi zitten! Echt ongekend. Normaliter heb ik heel snel chips en dat haalt de lol er wel van af. Dus dit is vanaf nu mijn base coat (en tevens anekdotisch bewijs dat wanneer je nagels stevig zijn het merk lak of topcoat er weinig toe doet) :star_struck:

5 likes

Wat voor flesjes heb je gebruikt? Mijn nagels zijn dun, broos en de bovenste laag gaat er steeds af waardoor ze breken voordat ik 2 mm wit heb.

1 like

Ja, dit wil ik ook graag weten!

De Nail Hardener - Extra Strong! Kun je vinden bij Normal

1 like

Als het deze is ook bij de Etos, is dit de goede?

3 likes

Ja, maar daar is hij bijna 2x zo duur!

1 like

Ah ok! Ik heb geen Normal in mijn woonplaats, dus dan weet ik nu dat ik iig de goede heb.

Ah ja snap ik. Echt jammer dat gewone drogisterijen zo overpriced zijn :cry:

Ja die kuur van Herome werkte voor mij ook heel goed in het verleden! Ik heb momenteel wel weer zo’n zwakke en beschadigde nagels dat ik er nepnagels overheen heb geplakt momenteel. Dat zal de gezondheid absoluut niet bevorderen maar ik kon mijn eigen nagels echt even niet meer zien :smiling_face_with_tear:

2 likes

Weer heerlijk basic, nu weer laten groeien.

18 likes

Heb je dit zelf gedaan of laten doen? Weet jij welke kleur het is? Ziet eruit als de perfecte nude :heart_eyes:

2 likes

Nee laten doen!
Zeker, het is Dolly van The Gel Bottle. Echt een prachtige kleur nude, roze genoeg, doorzichtig genoeg, licht genoeg, echt heel mooi.

Zo zie je het iets anders.

6 likes

Nou heb ‘m zondag bij de Etos gekocht en mijn nagels gelakt. Helaas werkt deze bij mij ook niet:

Ik heb gebruik ook al een poosje deze basecoat van Essie

Maar het helpt niet echt. Hopelijk als mijn nagels helemaal hersteld zijn pakt de nagellak ook gewoon weer goed en blijft het gewoon 6 tot 7 dagen mooi zitten.

Wat een gedoe.

Je moet die herome zeker minimaal een week gebruiken, het is een kuurtje. Dus nog even doorzetten!

3 likes

Ja, dit! @ZusjevanJoost

Duurde bij mij ook even. Heb je wel elke dag opnieuw gelakt? Inmiddels lak ik mijn nagels voor de lol, omdat ik uitgekeken ben op de kleur :star_struck:

1 like

Oh ja dat las ik wel maar daar had im geen zin in haha stom he? Maar als het dan werkt dan ga ik dat wel doen. Ga het straks meteen doen.

Deden jullie dan alleen deze lak en dan even geen kleur er overheen? Anders kost het zoveel tijd.

2 likes

Je moet het elke dag opnieuw aanbrengen dus ik denk dat eroverheen lakken niet echt gaat werken want dan moet je dat er elke dag ook weer afhalen. Ik gebruik dit altijd als ik geen acryl op heb en dan doe ik bijv: maandag laagje, dinsdag laagje, woensdag eraf halen met de caring remover en nieuw laagje, donderdag weer laagje, vrijdag weer eraf halen en nieuw. Zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing. En dit moet je wel echt minimaal een week doen maar liever nog langer

2 likes

Ok dank je wel! Dan ga ik dit maar doen!

2 likes