Zonder Herôme. Oooh wat zijn ze beschadigd he

Met 1 laagje.
Even volhouden maar.
Ik hoop echt dat het werkt. Heb net een week mijn nagels laten doen, maar bij de salon zagen ze ook iets wits op mijn nagel. Ze raadde me aan om hierna even geen gellak te doen. Ik laat nu nog even deze gellaklaag zitten, maar wil dit wel prpberen.
Hopelijk levert dit wat op!
Als ik je nog een tip mag geven: ik heb een tijdje terug toen het tijdelijk bij Etos te krijgen was, een mini flesje Dadi Oil gekocht voor mijn nagelriemen. Wat een gigantisch verschil heeft dat gemaakt zeg, ze groeiden zo snel en mooi terug. Misschien een fijne extra aanvulling hierop!
Ik laat sinds die acrylaten allergie in het nieuws is geweest nog maar sporadisch gellak aanbrengen. Ik zag van de week echter een artikel dat je het beste naar een gecertificeerde nagelstudio kan gaan en dat je die kan opzoeken in het Nail register. Ga ik daarin kijken staan er letterlijk 9 stylistes in heel NL in.
Wat is een goede nagellak remover? Heeft iemand een tip? Ik gebruik nu de eigen merk Kruidvat, maar weet niet of deze te agressief is
Ja dat heb ik nog liggen! Maar de uitgroei van mijn nagels is sowieso goed. Ik moet gewoon ook wachten tot de beschadigde nagel helemaal is uitgegroeid.
Ik doe normaal altijd poly gel op mijn tenen maar ben daar zo lang mee bezig dus was het de hele tijd aan het uitstellen. Toen zag ik bij trekpleister dit:
En dat werkt echt top heb ze twee keer kunnen doen met 1 doosje. Vind dat witte niet zo mooi maar heb ze met een normale lak gelakt. En dan is dit het resultaat:
En dat blijft gewoon goed zitten? Ik ben bij dat soort dingetjes altijd bang dat ze snel los laten.
Ja! Er staat op dat ze 7 dagen zouden houden maar heb het de eerste keer wel een dikke maand erop gehad en het zelf eraf moeten halen omdat ik een andere kleur wilde
Heeft iemand de tip voor de perfecte soft nude pink nagelkleur? Ik had eentje gevonden van opi (het voorbeeld) maar daarvan is de gel nagellak versie heel anders dan de gewone nagellak. Daarbij is hij veel dekkender. Ik zoek juist eentje waarbij je je eigen witte nagelrand nog doorheen ziet.
Heel veel kleuren zijn bij mij al te snel heel oranje/te donker. Mijn huidskleur is wit, heel wit. Nog net niet blauw.
Jouw nagels zijn altijd een feestje, zo mooi maar ook gezellig ofzo!
Is Essie Fairy Tailor iets voor je? Daar zie ik met twee laagjes m’n eigen nagel nog wel doorheen. Of anders Essie Ballet Slippers? Wel allebei gewone nagellak.
deze niet kopen, is 10000x shit
O, haha, hoezo? Ik heb ‘m zelf niet, dus ik geloof je meteen
Heeft iemand ervaring met dipping powder van doonails? Ik zoek nog steeds een vervanger voor pink gellak/uv lamp en ben benieuwd hoe dat bevalt.
Deze vraag komt echt zo vaak voorbij. Waarom wil je dipping powder gebruiken ipv gellak?