Probeer deze!
Wauw ik kende dit merk niet, maar wat een mooie lakjes!
https://nailland.hu/en/nail-polish/ilnp/ilnp-nailpolish-thorns-collection-nightshade deze van ILNP is ook heel diep donker. (Hele fijne lakjes, ik heb er zelf ook een paar van hen)
Wat een mooie kleur! ![]()
Na een korte pauze weer met gellak bezig en voor het eerst gehad dat mijn lak niet goed deed curen. Was even vergeten dat de nieuwe lak qua tpo wetgeving een beetje anders werkt dan voorheen.
Als je echt donker wilt: OPI Lincoln Park After Dark!
Late reactie maar dit vind ik echt de perfecte kleuren.
De donker rode van pinkgellac zit een paarse ondertoon in en in deze niet. De donkerbruine is ook erg mooi
Rode kleur heet chocolate cherry
De bruine expresso
Ik ben trouw nagelriemolie aan het smeren (indigo keratin shea elixir) maar mijn nagelriemen blijven echt droog. Zou een ander merk verschil kunnen maken? Of is het allemaal een pot nat?
Ik ben fan van de plaid trend. Wel maar op 2 nagels per hand, want anders ben ik veelste lang er mee bezig.
Chrome is echt haat en liefde tegelijk. Werd je donkerblauwe chrome glitterig ipv glanzend?
Nee ik heb denk ik te veel gebruikt (maar ook alles 5x afgeborsteld) en is uitgelopen toen ik het ging topcoaten.
Elke keer dat ik denk dat ik (isolated) chrome volledig onder de knie heb, gaat er iets mis haha.
Ik heb deze dus gekocht op aanraden van jou, het is m’n eerste OPI lakje ever en ik ben zo verbaasd hoe goed deze blijft zitten? Nog nul chips of afbladeren sinds woensdag (!!) en dat is bij mij nog nooit gebeurd. Is dit altijd met alle OPI lakjes? Want dan kan ik al m’n manicurist en essie gel vervangen.
Met een goede basecoat, twee lagen OPI en dan sally Hansen topcoat bleef het zo’n 7 dagen zitten, andere merken vijf als maximum.
Wat chill, welke basecoat raad je aan?
Die CND sticky basecoat of zo’n milky van bij catrice.