Nagellak #3

Heel oud lakje van HEMA. Onscherpe foto voor de multichrome

6 likes

Subtiele lila cateye

8 likes

Voor het eerst gellak stickers geprobeerd. Vond een setje in de aanbieding bij Kruidvat. Benieuwd hoe lang het blijft zitten.

7 likes

Cat eye met roze chrome sterren!
Omg wat een ellende om dan je rechterhand nog met links te moeten doen :sob:

Maar uiteindelijk is het zelfs rechts nog wel goed gelukt. Hier nog een met flash om de cat eye goed op beeld te brengen!

24 likes

Echt heel goed gelukt! Ik vind sterren super lastig om te doen, laat staan met links.

2 likes

Thanks! Ik vind sterren ook altijd lastig en als ik dan met links moet gaat die hand altijd bibberen :sob:

Dit is rechts trouwens, best goed gelukt maar duurde wel 3x zo lang

4 likes

Is al bijna tien dagen op mijn nagels, het is een cateye met matte topcoat en dan heeft mijn stylist nog met glanzende topcoat wat versieringen aangebracht.

30 likes

Meer die moeite hebben met de cateye lakjes van PG? Ik heb een paarse, maar met een lichte ondergrond geeft die een hele vieze bruine kleur aan de zijkanten waar ik de magneet zet, zo gek

Ik heb er nu 3, waarvan 2 van PG en één van een ander merk maar vind het sowieso echt een struggle. Ben inmiddels best handig met nailart maar dit…. Heb nu wel een andere magneet besteld, hopelijk helpt dat! En volgens mij werkt een donkere ondergrond ook beter…

1 like

Oh misschien dat een sterkere magneet de oplossing is. Zal ook eens een donkere ondergrond proberen, wilde juist een mooie pearlnagel maken.

1 like

16 likes

Ik heb gisteravond rond 20.00 m’n nahels gelakt (voor het eerst sinds een jaar of 2), quick dry er overheen gedaan, ze laken uitgehard toen ik naar bed ging (2,5 uur later) maar ik zie toch echt afdrukken van de lakens in m’n nagels, kan het zijn dat de nagellak te oud was?

1 like

Had je wel eerdere goede ervaringen met die topcoat? Misschien is die gewoon niet goed, of misschien te dikke lagen nagellak?

1 like

Ja, hiervoor wel, ook met de basecoat en het lakje zelf. Ik ga het vanavond nogmaals proberen maar dan zonder topcoat, kijken wat er dan gebeurd.

Echt laag na laag goed laten drogen, dat werkt vaak beter.
Hopelijk gaaf het vanavond zonder afdrukken, echt zo irritant altijd na alle gedane moeite.

2 likes

Dank je, heb ik gisteravond geprobeerd maar alsnog lochte afdrukken, ik denk dat het lakje zelf ook te oud is. Toch maar even een paar nieuwe kleuren halen!

Echt oude nagellak hardt soms inderdaad niet meer goed uit. Het kan ook aan je topcoat ligen. Ik vind Essie No Chips Ahead bijvoorbeeld echt waardeloos, die heb ik na een paar keer weggegooid. Ik heb nu Essence Gel Extreme, die is wel goed.

1 like

Dank je, ga ik die eens halen!

3 likes

Nog bedankt voor deze tip, ik heb vrijdagavond weer gelakt met deze als topcoat (en de grip als basecoat), geen lakenstrepen op m’n nagels en ze zijn nog steeds chiploos!

1 like

Deel 1 van mn verjaardagsnagels. In t echt glittert het meer. Ik hoop dat alle steentjes blijven zitten tot mn verjaardag :sweat_smile:

18 likes