Nagellak #3

Wauw! Wanneer ben je jarig?

2 likes

Dankje! Ik ben donderdag jarig en vrijdag vier ik het, dus het moet een weekje goed blijven zitten.

1 like

Andere hand

22 likes

Heb je die bruine vlekjes in de panterprint ook met een blooming gel gedaan? En daaromheen de zwarte lijntjes gezet? Echt ongekend mooi weer! Alles wat jij maakt wil ik op mijn eigen nagels :joy:

1 like

Haha zo lief, dankjewel!!
Nee de bruine vlekjes heb ik met een dotting tool gedaan.

1 like

Alleen mijn rechterhand gedaan. Paarse cateye en ruitjes.

14 likes

2,5u bezig geweest en dan niet blij zijn :triumph::triumph: moet me echt inhouden om niet alles eraf te gaan halen.

Gebeurd me niet vaak, maar áls het dan gebeurd ben ik echt niet te genieten haha

Nooo zo shit als dat gebeurt!

2 likes

Prachtig! Wat een feestnagels🤩

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met de lakjes van Manucurist met LED lamp? Ik heb al gezocht en zag alleen ervaringen met hun gewone lakjes maar was benieuwd naar die met lamp gebruikt worden. Is het schadelijk? Kun je hier ook die allergie van krijgen? Sorry ben echt een noob op nagelvlak haha

1 like

Geen ervaring met deze lakjes, maar ook hiervan kan je een allergie krijgen als je er niet correct mee werkt.

1 like

Goed om te weten dan gaan we het niet doen! Ik werd denk ik misleid doordat ze zelf zeggen dat “De Green Flash™ formule voldoet aan de Europese regelgeving en bevat geen sensibiliserende stoffen zoals monomeren van methylacrylaat, HEMA, acrylaat, titaan of nikkel die veel voorkomen in vele formules van klassieke semi-permanente nagellak.”

Nieuw setje gelstickers

9 likes

Oh deze zijn tof :grin: linkje?

Ik had ze via bol besteld maar ik zie ze nu niet meer? Doosje was overigens ook wel heel erg ali-express, dus vermoed dat het een doorverkoper was. :roll_eyes:

Edit: het doosje

1 like

Valentijnsnagels

19 likes

Oeh die tulp vind ik echt heel mooi

1 like

Niet zo netjes want moest snel, maar in ieder geval iets Valentijnigs.

17 likes

Ooo die bovenste :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Wat betalen jullie voor het opvullen van acryl nagels?