Nagellak #3

45 euro

2 likes

50 euro voor gelnagels. Soms 60 euro als ik nailart laat doen.

1 like

Animalprint op mn rechterhand

9 likes

Ik ben vandaag weer geweest en ik wilde dit eigenlijk als laatste keer omdat het in Nederland zo duur is. Dit was een verjaardagscadeau trouwens.

Ik ben alleen niet zo tevreden en dat heb ik heel vaak :joy:. Ik had wat voorbeeldjes van bijzondere cat eye /duo chrome gezien op insta, maar die konden ze niet namaken. Daardoor gingen we maar kijken wat ik wel wilde, maar achteraf wilde ik toch een meer bijzondere kleur. Ik vind het zo lastig om tevreden te zijn als je niet precies weet wat je wil!

Dit waren eerdere nagels trouwens:

Deze was geinspireerd op die foto in dit topic!

9 likes

Ik was even het topic aan het doorscrollen en kwam jouw post tegen @ZusjevanJoost . Hoe gaat het inmiddels met je nagels?

Wat lief! Ja stukken beter, vooral dankzij Herôme. En de schade is denk ik wel uitgegroeid. Wel heel raar: gewone nagellak blijft lang niet meer zo goed zitten als vroeger en ik gebruik dezelfde (en goede) basis en topcoat als vroeger.

Ik had eerst echt lange nagels maar nu draag ik ze kort-kort :smile:

5 likes

Die zien er weer mooi uit! Wat een verschil.
Balen dat je nagellak niet meer goed wil blijven zitten.

1 like

Mooi hoor! Welke nagellak heb je nu op?

1 like

Het is eigenlijk een herstellende nagellak die ik toen speciaal kocht (maar Herôme werkte dus beter) en het blijkt de perfecte nude voor mijn huidskleur te zijn:

2 likes

Ahh joh! Dacht inderdaad dat je een of ander gewoon nude kleurtje had opgedaan. Thanks!

2 likes

Voor t eerst sinds ik zelf m’n nagels doe heb ik op alle 10 vingers hetzelfde design

31 likes

18 likes

Ik gebruik pink gellac en mijn remover is bijna op. Gebruiken jullie altijd remover van hetzelfde merk of iemand tips voor fijne remover?

Ik gebruik altijd pure aceton van Kruidvat of Etos. Werkt het beste vind ik.

1 like

Idem hier @Dommel, ik heb het idee dat removers van zulke merken vaak pure marketing zijn.

2 likes

@Dibs dus gewoon pure aceton van t kruidvat of Etos? En dat moet ik ook gewoon met een watje ofzo een paar minuten in laten trekken?

2 likes

Je hebt bij kruidvat remover speciaal voor gellak. Daarbij had ik wel idee dat ie wat sterker was

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-kunstnagel-remover/p/3137513?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_18137711506&gad_source=1&gad_campaignid=18137711506&gbraid=0AAAAACnuMonIcHjC0I7VwWv2apvj3_bMv&gclid=Cj0KCQjw37nNBhDkARIsAEBGI8N4etye1pnRTIRbi1l3blfSd9fCXenLJ8czIOkECWwHctKiTkGrHg8aAgI7EALw_wcB

2 likes

Ik heb van die clips die je op je nagels kan zetten zodat je watje goed blijft zitten en dat laat ik dan minstens tien minuten weken

Ja inderdaad die. En dan met een watje soaken met clips of folie eromheen

1 like

Gellakstickers van de Hema. Nieuw denk ik? Vind het patroontje leuk en ze voelen oke, maar het setje is wat smal vind ik, dus ga het niet opnieuw kopen.

15 likes