Nagellak #3

6 likes

Ik zie nu veel biab achtige lakjes zoals velura en volgens mij ook van pink gellak. Rubberbase? (Zeker nav die gel allergieen)
Ik heb ooit een van the gel bottle gehad en vond dat lastig aan te brengen door de dikte. Zijn deze lakjes ook zo dik?
Ik zoek eigenlijk meer een gelachtige dikte bijvoorbeeld.

Hopelijk weet iemand dat hier.

Ja die biab lakjes van pinc Gellac zijn ook dikker. Maar je hebt de build it base (biab) en rubber base. De rubber base is weer iets dunner dan de biab, maar alsnog echt wel dikker dan gel lak.

2 likes

De meeste biab’s zijn wat dikker, omdat het wordt gebruikt om de nagels te verstevigen en je er een apex mee kunt bouwen.

Rubber base is wat dunner, maar hier kun je ook een apex mee bouwen.

1 like

12 likes

Het is misschien vloeken in de kerk, maar ik heb zondag nepnagels opgeplakt (van KISS) en het zit als een huis en de kleur blijft zo mooi. Door stress zijn mijn nagels al bijna een jaar heel zwak en lelijk en nu zien ze er eindelijk weer uit zoals voorheen. Vast geen goede optie op de lange termijn, maar nu ben ik heel blij.

20 likes

Waarom is dit vloeken in de kerk? Ik heb al een paar dagen nagels van Kruidvat op (weet ff niet welk merk) en krijg al de hele week complimenten :joy:. Ik heb ook met die van jou in mn handen gestaan, en vind het er mooi netjes uitzien hoor!

Plaknagels voelen als valsspelen :joy: Maar ik ben er heel blij mee ja! Ga aanbiedingen in de gaten houden en wat vaker een setje uitzoeken.

2 likes

Welke Pinkgellac kleur vinden jullie het meeste op Dolly (TGB) lijken?

Ik dacht zelf aan powder pink, maar ik denk dat die toch wat te wit is.

De onderste is wat donkerder uitgevallen dan ik wilde, maar alsnog wel leuk.

13 likes

Weer een setje gellak stickers. Dit keer van By Emily. Deze waren top om aan te brengen.

8 likes

Kak ik ben hierna dus nooit meer gegaan en mn nagels waren zo kort dat de nagelstyliste me eigenlijk weg wilde sturen :joy: begon ze toch boos te vijlen, dus ik bleef maar zitten. Na een flinke discussie met de eigenaar (ik ben wijselijk stil gebleven, kom daar al 8 jaar) liep ik zo naar buiten

Vind het vreselijk lelijk maar goed je moet ergens weer beginnen

2 likes

Een before foto voor context was leuk geweest :joy:

1 like

Ugh ik moet ze er toch echt afhalrn en ga weet terug naar all natural :sob: alleen hier is acryl verwijderen overal €15, vind ik nog echt veel!

Je krijgt er een manicure bij normaal, dat zou de prijs wat verzachten.

1 like

Ah hoop ik hier ook!

Oke ik zat nog best lang in fr storl, fus ik snap waat dr prijs vandaan komt!

Ny opbirue leteb typen :weary:

Hiërogliefen heb je onder de knie in ieder geval :sweat_smile: