Nagellak #3

Dat begreep ik eruit inderdaad haha

Nee!!! En mn nagels zijn kort en dun en voelen als stompjes. Hopelijk went het snel!

Oh en ik heb geen auto text aanvulling op mijn mobiel, dus dat maakt typen echt heel vervelend. :smiling_face_with_tear:

1 like

Oh ik heb dat juist andersom haha. Hopelijk went het snel!

Ik loop zelf trouwens al 3 weken met 1 gelakte en 1 ongelakte hand omdat het me allemaal te lang duurden.

Ben helemaal obsessed met roze en chrome nu

17 likes

Gewelllllldig! :drooling_face:

3 likes

Vind je die dikke bobbels niet vervelend? Mij lijkt dat heel raar aan te voelen wat mijn brein echt een error geeft :sweat_smile:

1 like

nee, echt totaal geen last van

1 like

Altijd een fidgettoy bij de hand.

2 likes

20 likes

Wat leuk met die vlinders!

@Alpacamybags ook heel cool deze kleur met het roze effect :star_struck:

3 likes

Oe weet jij wat hiervoor is gebruikt (als je het niet zelf hebt gedaan?). Dit is echt exact mijn bank plus salontafel combi en nu wil ik een matching pedi haha.

Het is DN07 - CLODI Day and Night - Night Collection. Twee laagjes. 1e laag alle glitters weg magnetiseren voor de kleur en tweede laag voor de cateye.

1 like

Echt veel te lang mee bezig geweest maar het resultaat is wel leuk!

29 likes

Ik vind deze echt heel vet! Hoelang ben je er mee bezig geweest?

1 like

Ik weet het niet precies! Maar het voelde als de hele middag :sweat_smile: Ik heb voor het eerst een airbrush gebruikt dus ik moest eerst uitvogelen hoe dat werkte!

1 like

Ik heb gister voor het eerst gellak met een uv lamp geprobeerd, maar nu is er vanochtend van 1 nagel de gellak in z’n geheel af gevallen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

1 like

Aan je prep waarschijnlijk!

1 like

Ik heb m’n nagel licht opgeruwd, schoongemaakt met een alcohol doekje (en laten drogen) en een basecoat gebruikt. En 2 keer een dun laagje kleur lak. Zit daar iets fouts in? Ik ga er vanuit dat ik ook gewoon moet oefenen ermee

2 likes

Dat klinkt al top! Het kan zijn dat je te licht hebt opgeruwd (wel oppassen dat je het weer niet te grof doet), misschien moet je het 2x ontvetten, heb je een primer gebruikt?
Het kan ook zijn dat deze basecoat voor jouw nagels niet geschikt is…
Of het was pech! Ik heb het ook weleens gehad toen ik nog bij de salon kwam.

Nee geen primer, heb ik dat ook nodig?

1 like