Seche vite topcoat is ook fijn! Stinkt wel enorm. Ik draag graag indie merken nagellak zoals ILNP, Mooncat en Emily de Molly. Hebben allemaal echt zulke prachtige kleuren.
Ik heb toevallig vorige week een lakje van Rimmel geleend van een vriendin en die zit er nu toch al 5 dagen netjes op zonder dat ik een base- of topcoat heb gebruikt. Gewoon twee dunne laagjes omdat ik snel ergens heen moest.
Ik vond het wel ideaal hoe snel ik daarmee klaar was, in tegenstelling tot dik een uur met biab/gel. Dus ik denk dat ik ook weer wat normale lakjes ga kopen.
Edit: Rimmel 60 seconds SuperShine was het
Essie blijft bij mij goed zitten! Maar een goede base- en topcoat zijn belangrijker dan het merk van de nagellak zelf, vind ik. Ik heb nu Essence Extreme Gel Top Coat, die bevalt goed en is niet duur.
Hoe lang blijft dit zitten zonder chips?
Kun je dan denken aan 5 dagen of langer?
Bij mij bleef Catrice 3 dagen netjes maar ik denk dat ik niet had moeten afwassen/schoonmaken, dat was echt funest. Ik had geen topcoat gebruikt dus ik weet niet of het dan veel beter was geweest maar je handen lang onder water/schoonmaakspul houden zal nooit voordelig uitwerken, met of zonder coat.
Ik heb hele zwakke nagels, dus na 2 dagen heb ik dan zeker wel een chip. Na 4 dagen moet het er echt wel vanaf.
Maar met een andere lak (Chanel, Catrice of Essence) chipt het al binnen een paar uur, dus dit is voor mij echt heel goed. Maar dat is voor een groot deel afhankelijk van je nagels.
Ik heb heel sterke nagels dus kon makkelijk 5 a 7 dagen volhouden. Ik deed wel altijd handschoenen aan bij het afwassen of schoonmaken
Ik heb gisteren al mijn oude pink, Kiki en carma gellak weg gegooid.
Kiki 48 lamp gehouden.
Wil opnieuw beginnen.
Welke merken raden jullie nu aan?
Bodyspeaks cosmetics en BFYN vind ik qua prijs/ kwaliteit goede en leuke merken, ik gebruikte tgb maar daar ben ik een beetje op afgeknapt nadat zij zonder het te communiceren de formule hebben aangepast.
Candy coat vind ik ook een leuk merk, maar daar komen de kleuren op de website soms niet overeen met wat er in t flesje zit en dan zit je met een kleur die je niet mooi vindt.
Hoe maak jij een aura?
Met pigmentpoeder!
Ik kan je als je wilt wel een filmpje sturen
Ik laat nu sinds een paar maanden gellak/biab zetten en vind het echt heel chill om altijd mooie verzorgde nagels te hebben! Betaal ook heel weinig voor het laten zetten tov andere salons. ![]()
Ja graag!
Jij hebt echt zo’n herkenbare stijl, zonder de username te zien weet ik al dat jij het bent! En ja, ik bedoel dit uiteraard als compliment ![]()
Ik ben op zoek naar een rode jelly nagellak. Iemand een aanrader? Gewone polish, geen gel.
Heb je ervaring met dit merk polish? Kleuren zien er tof uit!!
Het heeft een wijder kwastje dus dat lakt fijn vind ik. En de cirque jellies zijn sowieso altijd mooi!
Klinkt goed! Ik ga even een bestelling doen.