Jij hebt echt zo’n herkenbare stijl, zonder de username te zien weet ik al dat jij het bent! En ja, ik bedoel dit uiteraard als compliment ![]()
Ik ben op zoek naar een rode jelly nagellak. Iemand een aanrader? Gewone polish, geen gel.
Heb je ervaring met dit merk polish? Kleuren zien er tof uit!!
Het heeft een wijder kwastje dus dat lakt fijn vind ik. En de cirque jellies zijn sowieso altijd mooi!
Klinkt goed! Ik ga even een bestelling doen.
Dndgel vind ik trouwens ook een heel fijn merk met veel kleuren en een goede prijs.
Cirque is een fijn merk! Altijd goede kwaliteit en mooie kleuren!
Wow! ![]()
Zo gaaf!!
Wauw!
Ahh superlief, thanks!
Iemand nog leuke nagel inspooo?
Ga morgen voor een nieuwe set en doe meestal gewoon pink poeder ofzo soms met een glittertje maar wil een keer wat anders
Turtoise ![]()
Beetje gare foto, want mijn nagelriemen zien er slecht uit door velletjes bijten ![]()
Heeft iemand een idee wat die scheurtje in mijn lak zijn en wat het probleem kan zijn? Heb een base coat - 2 laagjes lak en een topcoat erop zitten. Dit ontstaat steeds na een dag of 3/4 denk ik, dus niet direct na het lakken.
Is het gellak of gewone nagellak? Ik draag gewone nagellak en bij mij is dat gewoon slijtage. Het verschilt wel per merk hoe snel het verschijnt.
Oh handig om te vermelden, maar het is gewone lak inderdaad.
Welke merken blijven bij jou het beste?
Nu heb ik glitter, maar als ik een effen kleur heb valt het vind ik best op terwijl het er verder nog heel goed op zit. Zo zonde
Essie blijft bij mij goed zitten!
Het kan ook helpen om je nagels zo min mogelijk als gereedschap te gebruiken, om iets los te peuteren of zo. Maar daar let je misschien al op. En oude nagellak doet dit ook vaak eerder dan nieuwe bij mij.