Turtoise ![]()
Beetje gare foto, want mijn nagelriemen zien er slecht uit door velletjes bijten ![]()
Heeft iemand een idee wat die scheurtje in mijn lak zijn en wat het probleem kan zijn? Heb een base coat - 2 laagjes lak en een topcoat erop zitten. Dit ontstaat steeds na een dag of 3/4 denk ik, dus niet direct na het lakken.
Is het gellak of gewone nagellak? Ik draag gewone nagellak en bij mij is dat gewoon slijtage. Het verschilt wel per merk hoe snel het verschijnt.
Oh handig om te vermelden, maar het is gewone lak inderdaad.
Welke merken blijven bij jou het beste?
Nu heb ik glitter, maar als ik een effen kleur heb valt het vind ik best op terwijl het er verder nog heel goed op zit. Zo zonde
Essie blijft bij mij goed zitten!
Het kan ook helpen om je nagels zo min mogelijk als gereedschap te gebruiken, om iets los te peuteren of zo. Maar daar let je misschien al op. En oude nagellak doet dit ook vaak eerder dan nieuwe bij mij.
Dank je! Ik ga het e.e.a. eens uitproberen. ![]()
Ik probeer ze inderdaad wel al zo min mogelijk als gereedschap te gebruiken.
Oeeeh ik vind het zo leuk!!! Maar snap wel als het niet bij je past. Ik vind dit echt mega leuk maar ben denk ook niet het typ dat er mee gaat lopen. Maar je bent echt mega getalenteerd.
Ah dankjewel! Super lief.
Wauw! Echt prachtige combinatie ![]()
Voor m’n bruiloft ben ik (tot nu toe) van plan om voor mn handen Essie gel sheer fantasy te kopen. Heeft iemand nog andere tips qua top lakjes waarvoor je niet naar de salon hoeft? (Niet dat ik dat niet wil maar ga direct daarna op vakantie en geen zin in gellak-gedoe dan)
OPI heeft hun twee best verkochte kleuren gemixt en daar dit van gemaakt. Bestaat in nagellak, gelcolor, poeder en press ons.
De essie gel couture lak is wel echt perfect. Blijft bij mij bijna 2 weken mooi. Ik vind gossamer garments ook mooi, is iets rozer
Hé, ben jij ook jarig vandaag? Gefeliciteerd! En mooie nagels ![]()
Alleen OPI gel kun je niet in de winkel kopen toch? Alleen als je een salon hebt ![]()
Ja, hier kan je via speciaalzaken bestellen of ik zou het aan mijn nagelstyliste vragen of ze een flesje extra kan bestellen. Het enige wat belangrijk is het btw-nummer