Nagellak #3

Ik krijg de laatste tijd heel veel reclame voor van die nagellakstiften (noly nails), iemand daar toevallig al ervaring mee? Ziet er makkelijk te gebruiken uit en zou snel drogen, maar zoek wat echte ervaringen voor ik daar geld aan uit wil geven :sweat_smile:

9 likes

Misschien kan je de garnaal nog wat pootjes geven.

Ik heb net 4 nagels gelakt met peel off base ipv topcoat :sob:. Vond het al zo raar dat mn topcoat zo nat bleef.

Wat een geweldige nagels!

20 likes

17 likes

Als je je kind hebt beloofd dat hij de kleur mag kiezen moet je ook luisteren naar zijn keuze :sweat_smile:. Mijn tenen hebben dezelfde regenboogupgrade gehad.

7 likes

Lekker ongelijke nagels aan m’n linkerhand, maar er waren op vakantie 2 gebroken en had geen zin om alles eraf te halen.

28 likes

Wowww wat een heerlijke set! Ben zeer onhandig met nagellak dus dit wordt gemaakt niet voor mij helaas haha. Maar super knap gedaan!

4 likes

De velura lakjes (biab) vind ik echt fijn, en soft pink een perfecte kleur voor mij. maar ik moet ze elke week doen omdat ik na ongeveer 5 dagen lifting krijg. Ik kan de nagels er dan in 1 seconde aftrekken en er komt ook vuil onder. Vooral bij de tip.
Ik doe buffen, primer. Dun laagje biab. Uitharden, en dan een bolletje uitvloeien etc en weer uitharden en dan topcoat en uitharden.
Met bijvoorbeeld the gel bottle heb ik dit niet. Zijn er tips? Komt dacht ik door de hema en tpo dat het beter hecht?
Iemand ook ervaring met die losse builder gel in potjes? Is dat anders qua samenstelling?

Het kan ook zijn dat je nagels te slap zijn voor deze biab en daardoor dus meer buigen dan de biab zelf kan zeg maar. Daardoor krijg je voornamelijk lifting bij je randen/vrije uiteindes. De biab van the gel bottle is naar mijn idee iets flexibeler dus wellicht dat dat het verschil maakt.

Ik weet niet hoe lang je nagels zijn maar soms wil het weleens helpen als je eerst op de uiteindes (ongeveer 1 derde van de bovenkant van je nagel) een dun laagje biab aanbrengt, dat laat uitharden en van daaruit verder je nagel opbouwt.

1 like

17 likes

Oooh naar zo’n tip was ik echt opzoek! Ik heb zelf hele buigbare nagels en dan ook soms ineens lifting. Ga het de volgende keer gelijk proberen.

2 likes

Heeft iemand the gel bottle topcoat extreme shine? Glinstert die ook echt meer dan de gemiddelde topcoat

Niet perse, maar hij lijkt wel minder snel dof te worden dan andere topcoats. Van alle topcoats die ik heb, is deze wel favoriet!

1 like

Mijn nagels momenteel, was geïnspireerd door bloemen. Ik vind alleen mijn pink een beetje op bultjes lijken nu ik er zo naar kijk, maarja :sweat_smile:

16 likes

Heel leuk! Vooral die op de orchidee geinspireerde. En dat van de pink vind ik totaal niet.

3 likes

Ik ben echt een beetje mijn flow kwijt. Waar ik voorheen elke twee weken echt toffe nagels maakte (al zeg ik het zelf :smiling_face_with_tear:) lukt het me de laatste tijd gewoon niet. Net weer 3u besteed aan een poging tot turtoise en ik wil het liefst alles er al weer afhalen.

2 likes

6 likes

It’s al good ik kreeg complimenten bij de McDrive over mijn nagels :joy:🫶

3 likes