Nagellak #3

Nu wil ik ze ook zien!

2 likes

30 likes

Die zijn toch super mooi!

4 likes

Ik moet denk ik iets minder kritisch zijn, haha!

6 likes

Gurl. Deze zijn echt perfect.

Ik heb laatst van die dotting tools gehaald bij de hema en heb er dit weekend mee zitten prutsen. Het ging niet helemaal soepel en het was even zoeken naar een handige manier maar voor een eerste poging vind ik het er wel gezellig uitzien!

12 likes

Hebben jullie al magnetische nagellak?
En hebben jullie al gezien dat de nagellak bij de Hema 1+1 is? (niet magnetisch helaas)

Nee en nee :grin: dank voor de tip!

1 like

Ben tevreden over de gellak van HEMA!

2 likes

Ik was benieuwd of je dit nog steeds gebruikt en er tevreden mee bent? Is het makkelijk te verwijderen en blijft het een beetje zitten?

Ik gebruik het af en toe omdat ik een beroep heb waarbij ik geen nagellak mag dragen. Ik ben best tevreden over hoe het blijft zitten, zeker als je het ‘sealt’ met doorzichtige nagellak of de topcoat die ze erbij verkopen. Verwijderen gewoon met nagellakremover is geen enkel probleem en totaal geen beschadigingen aan mijn nagels

Goed om te horen! Nog steeds die van Miss Sophie? Zag dat zij een starterssetje hadden, zie bij Kruidvat ofz niet echt iets vergelijkbaars (zou top zijn als ik in de winkel even de kleur kan bekijken haha)

Ja van Miss Sophie inderdaad. Ze hadden een keer sale en toen had ik verschillende kleuren gekocht. In de winkel maar ook online vind ik het sowieso lastig om nagellakstickers die zonder UV lamp werken te vinden.

Die met UV lamp zullen waarschijnlijk nog beter blijven zitten maar ik ben erg op mijn hoedde qua allergiën/overgevoeligheidsreacties en vereacht dat ze mijn nagels ook meer zullen beschadigen bij het verwijderen.

Rose pearl van de Hema

1 like

Vast een mooie kleur! :joy:

2 likes

Iemand hier ervaring met plaknagels of zit ik daarvoor in het verkeerde topic? :no_mouth:

Ik wil graag weten welk merk en lijm of plakstickers het beste zijn. Ik kijk nu naar doonails en nailday maar ik kan niet kiezen en misschien zijn er nog betere :grimacing:

Ik zou even de zoekfunctie gebruiken in dit topic. Er zijn volgensmij wel meerdere mensen die dit doen.

1 like

Ik hoor graag je ervaringen!

1 like

Ja :grin: en leuk voor artistieke foto-impressies

2 likes

Haha ik heb van mezelf ook teruggevonden dat ik dit eerder heb gevraagd :smiling_face_with_tear:

Ik zie wel veel mensen die de dipnails van doonails hebben gebruikt maar niet de plakkers.

Anyway, ik ga gewoon lekker wat uitproberen en ik laat hier weten hoe het was!

1 like