Nagellak #3

34 likes

Prachtig!!

2 likes

Ik heb het hier volgens mij vaker gezegd, maar ik vind uitgroei juist zoiets satisfying hebben haha. Dat je echt een stuk ‘nieuw’ gezonde nagel te voorschrijf ziet komen.

3 likes

Het zit wel echt nog prachtig :heart_eyes:

6 likes

Vandaag weer laten doen, een biab.

29 likes

:hibiscus::pig::flamingo:

31 likes

Ohhh is dit gellak of niet? Zo nee, welke is het?

Nee normale! “Purple verve” van other stories

1 like

Wine with me - koko

18 likes

Was is jullie favoriete nagelriem olie of verzorging? Wil op m’n werkplek wat zetten zodat ik af en toe kan smeren, ik vergeet het gewoon continue.

Deze, ook gewoon bij de Kruidvat. Heb hem echt op meer plekken in huis staan en in een tas, m’n nagelriemen zijn wel echt beter nu, waarschijnlijk door het vaker invetten.

5 likes

Ik maak mijn eigen geurolie op basis van jojoba en gebruik die ook op mijn nagelriemen, ruikt meteen heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb deze meestal bij mij, ruikt ook lekker :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

30 likes

afbeelding

2 likes

Douglas eigen merk olie

2 likes

Heb voor t eerst biab laten zetten op 3 sep en alles is er al afgevallen op 2 nagels na??? Ben wel zwanger maar weet niet of dit normaal is. Heb volgende week weer een afspraak. Maar dan ga ik toch gelish ofzo proberen denk ik.
Misschien kan ik er niet zo goed mee omgaan. Terwijl ik t wel fijn en sterk aan vond voelen. Tis wel leuk want heb eindelijk lange mooie nagels hierdoor. Ik heb ze nu maar eventjes gelakt zodat ze wat steviger blijven en niet omklappen.

Dat je zwanger bent kan er echt mee te maken hebben. Ik zou het nog eens proberen na je bevalling.

3 likes

Zou het inderdaad na je zwangerschap weer doen. Tijdens mijn zwangerschap ging het echt hopeloos met m’n gelnagels. Gescheurde nagels, lak eraf, terwijl ik daar normaal gesproken nooit last van heb.

2 likes

39 likes