Deze, ook gewoon bij de Kruidvat. Heb hem echt op meer plekken in huis staan en in een tas, m’n nagelriemen zijn wel echt beter nu, waarschijnlijk door het vaker invetten.
Ik maak mijn eigen geurolie op basis van jojoba en gebruik die ook op mijn nagelriemen, ruikt meteen heerlijk
Douglas eigen merk olie
Heb voor t eerst biab laten zetten op 3 sep en alles is er al afgevallen op 2 nagels na??? Ben wel zwanger maar weet niet of dit normaal is. Heb volgende week weer een afspraak. Maar dan ga ik toch gelish ofzo proberen denk ik.
Misschien kan ik er niet zo goed mee omgaan. Terwijl ik t wel fijn en sterk aan vond voelen. Tis wel leuk want heb eindelijk lange mooie nagels hierdoor. Ik heb ze nu maar eventjes gelakt zodat ze wat steviger blijven en niet omklappen.
Dat je zwanger bent kan er echt mee te maken hebben. Ik zou het nog eens proberen na je bevalling.
Zou het inderdaad na je zwangerschap weer doen. Tijdens mijn zwangerschap ging het echt hopeloos met m’n gelnagels. Gescheurde nagels, lak eraf, terwijl ik daar normaal gesproken nooit last van heb.
Mooie nagels, mooie kleur nagellak en mooie foto
Iemand tips voor een spulletje om nagelriemen los te maken? Dus niet olie enz maar voordat je begint. Ik heb 1 van Essence gehad, deed niets. Heb nu zo’n hele set met bitjes enz maar ik zie iedereen ook eerst zo’n vloeistof gebruiken.
Oeh mooi kleurtje!
—
Ik ben overgestapt naar een andere nagelstyliste en ben niet ontevreden. Heb ze wat korter omdat ze te lang waren voor tijdens het boksen
Ik ben ook om na alle blauwe nagels van deze zomer! Alleen jammer dat het weer er niet meer bij past haha. Dit is Royal Blue van PG.
Blauwe nagellak is echt m’n favoriet! M’n nagelstyliste had een mooie van Opi, maar die is uit de handel.
Weten jullie waar ik zelf Opi gelcolor kan bestellen?
Ga ik ook kopen, zooo mooi. Heb nu vooral paarsig, nude, roze en rood. Rood is de enige die ik van Neonail heb en niet van pink. Gebruik jij het liefst pink gellac of kies je op kleur?
Ik heb er zelf een paar jaar geleden besteld op Amazon.
Ik zag wel dat die prijzen ontzettend gestegen zijn versus toen ik deze heb besteld .
Polkadots heeft ook een supermooie blauwe uitgebracht voor de zomer .
Ik vind de kleurtjes van Pink Gellac heel fijn inderdaad! Ik vind Sensationail ook fijn lakken, maar die brengen volgens mij niet heel veel nieuwe kleuren meer uit. Dus bij PG heb je wel veel meer keuze. De kwastjes zijn alleen wel erg breed, dus daar moet je een beetje aan wennen. Zeker met mijn pinken vind ik dat af en toe nog wel lastig haha.
Ik heb ook een paar kleurtjes van Candycoat, zij verkopen ook kleine flesjes. Dus dan kun je voor hetzelfde bedrag meerdere kleurtjes kopen. Dat is wel heel leuk!