Mooie nagels, mooie kleur nagellak en mooie foto
Iemand tips voor een spulletje om nagelriemen los te maken? Dus niet olie enz maar voordat je begint. Ik heb 1 van Essence gehad, deed niets. Heb nu zo’n hele set met bitjes enz maar ik zie iedereen ook eerst zo’n vloeistof gebruiken.
Oeh mooi kleurtje!
—
Ik ben overgestapt naar een andere nagelstyliste en ben niet ontevreden. Heb ze wat korter omdat ze te lang waren voor tijdens het boksen
Ik ben ook om na alle blauwe nagels van deze zomer! Alleen jammer dat het weer er niet meer bij past haha. Dit is Royal Blue van PG.
Blauwe nagellak is echt m’n favoriet! M’n nagelstyliste had een mooie van Opi, maar die is uit de handel.
Weten jullie waar ik zelf Opi gelcolor kan bestellen?
Ga ik ook kopen, zooo mooi. Heb nu vooral paarsig, nude, roze en rood. Rood is de enige die ik van Neonail heb en niet van pink. Gebruik jij het liefst pink gellac of kies je op kleur?
Ik heb er zelf een paar jaar geleden besteld op Amazon.
Ik zag wel dat die prijzen ontzettend gestegen zijn versus toen ik deze heb besteld .
Polkadots heeft ook een supermooie blauwe uitgebracht voor de zomer .
Ik vind de kleurtjes van Pink Gellac heel fijn inderdaad! Ik vind Sensationail ook fijn lakken, maar die brengen volgens mij niet heel veel nieuwe kleuren meer uit. Dus bij PG heb je wel veel meer keuze. De kwastjes zijn alleen wel erg breed, dus daar moet je een beetje aan wennen. Zeker met mijn pinken vind ik dat af en toe nog wel lastig haha.
Ik heb ook een paar kleurtjes van Candycoat, zij verkopen ook kleine flesjes. Dus dan kun je voor hetzelfde bedrag meerdere kleurtjes kopen. Dat is wel heel leuk!
Oh zie nu dit, kan het ook bewegen. Zit ook nog op 4 andere nagels zo. Waar komt dat nou door, niet lang genoeg uitgehard? Nog niet eerder meegemaakt. Ik heb haar al geappt maar ben nieuwsgierig.
Lijkt me idd niet goed genoeg uitgehard (mss vanwege een te dikke laag?)
Stom! Zou langer onder de lamp hiertegen kunnen helpen?
Dat is inderdaad niet goed uitgehard. Best wel slordig als je dat op meerdere nagels hebt en ze dat niet heeft opgemerkt. Zou wel aanraden om het zo snel mogelijk te (laten) fixen want gel die niet lang genoeg is uitgehard kan leiden tot een allergische reactie omdat er zo acrylaten vrij blijven komen.
Dit kun je overigens alleen nog maar oplossen door het eraf te halen en opnieuw te doen en dan dus dunner lakken en eventueel langer in de lamp, maar ook weer niet te lang om overcuring te voorkomen
Dank je wel! Hè wat jammer. Ik hoop dat dit niet vaker gaat gebeuren bij haar. Mijn vorige nagelstyliste was enorm goed maar ben bij haar weggegaan omdat wanneer de radio aanstond en het nieuws kwam, of er werd over bepaalde onderwerpen gepraat dan liet ze vaak haar negatieve mening horen over bijvoorbeeld BLM of over lhbti. En meer van dat soort zaken.
Dus hoop wel een andere fijne te kunnen vinden.
Dan zijn indd de eerste laagjes niet helemaal goed uitgehard. De lagen erboven hechten dan niet goed en krijg je luchtbellen. Omdat hetgene eronder nog vochtig is kan het zelfs gaan schimmelen geloof ik als je dat zo 3 weken zou laten zitten. Zou het even laten bijwerken.
Ik weet niet of ze deze kleur misschien nog niet zo lang heeft of misschien een ander merk heeft gebruikt dan ze gewend is want daar kan het ook aan liggen. Sommige kleuren en merken zijn zo gepigmenteerd dat ze gewoon langer in de lamp moeten dan aangegeven. Maar 4 nagels had ze eigenlijk wel moeten opmerken.
Hoop dat het iets eenmaligs is en jullie tot een oplossing kunnen komen. De vorige klinkt inderdaad niet erg gezellig. Je gaat immers voor je nagels, niet om iemands mening te horen over dingen op de radio
Goeie tip, ken eigenlijk nog niet zoveel merken, maar kleiner potje is indd meer dan prima!
@Tubing och jeetje, schimmelen zelfs. Hoop dat ze snel een plekje heeft om het op te lossen.
@BiloxiParish ze vertelde wel dat ze deze kleur net nieuw had en dat ik de 1e was die hem koos en waarbij ze hem op de nagel kon zien hoe hij was qua kleur.
Een kennis van me gaat ook naar haar en die heeft dit nog nooit gehad zei ze. Al kiest zij altijd voor gel en ik voor biab. Nou ik ga er voor nu maar even vanuit dat het een eenmalige menselijke fout was.
Maar dit is toch ook gel lak, maar dan over biab heen? Ik heb het ook eens gehad, een van de eerste keren dat ik met gel lakte, het valt niet meteen op, vooral door de glans zag ik het niet. Wel satisfying om erin te prikken. Ik zou wel echt “verzoeken” dat je snel een afspraak krijgt, zou echt zonde zijn van je nagels als er schimmel oid op komt.
Toevallig is dit biab met de kleur er al in! Meestal kies ik inderdaad voor biab met gel eroverheen maar zij heeft aan aantal biab met kleur.
Ze heeft contact gehad met de leverancier en die gaf aan dat de substantie dikker is dan de andere collecties, dus veel dunner per laag aangebracht moet worden. Ze hadden al meerdere klachten gehad. Het is de eerste keer dat ze donkere tinten biab hebben gemaakt. De styliste heeft me een aantal opties gegeven waaronder vanochtend al maar ik zit op mijn werk en kan niet weg. Ze denkt wel echt goed mee gelukkig. Ook een maandag en dinsdag maar dat zijn de drukste dagen op mijn werk dus gaat voor mij ook niet, dus het is woensdagochtend geworden.