Nagellak #3

Wat fijn dat ze de klachten gelijk serieus heeft genomen, contact heeft opgenomen met de leverancier en je een oplossing heeft geboden, gelukkig maar! Je nagels zien er namelijk onwijs netjes uit, volgens mij heb je bij haar wel een goede vervanger gevonden voor je oude styliste. :smiley:

8 likes

Ja, vind ik ook! Het komt vast goed. En zij doet ook nailart, dus heb wel zin om daar een beetje mee te spelen straks.

1 like

Geinspireerd door de hailey bieber trend

23 likes

Anole builder gel 44 lotus flower

@traveljunkie, oeps sorry, ik slaap half en nu is dit een reactie op jouw post ipv gewoon een nieuwe post.

27 likes

Neonail Sea & me, bijpassend bij mn broek. Overigens beetje lastig op de foto te krijgen door de shiny topcoat :sparkles:

31 likes

Ben weer over naar m’n herfst-kleurtjes

29 likes

Het laat zich niet fantastisch fotograferen, maar heeeeel blij met deze nieuwe set.

37 likes

Ik: Vandaag kies ik een bedekte herfstkleur

Ook ik: ja, neon oranje is leuk! :joy:

24 likes

Mijn Kiki lamp deed vandaag heel raar. M’n ene hand ging zonder problemen maar toen ik aan m’n andere hand begon, begon ook de ellende. Om de 5 à 10 seconden ging de lamp uit, ging wel direct weer aan, dan soms weer even 40 tot 50 seconden geen problemen, dan weer wel.
Ik kijk nog even of ‘t volgende keer weer zo is, maar alvast proactief; welke lamp raden jullie aan? Ik gebruik ‘m voor mezelf soms eens voor m’n mama haar nagels.
Ik gebruik wel BIAB en rubberbase dus moet wel sterk genoeg zijn.

1 like

Welke is dit

1 like

Indigo frock van CND, shellac

1 like

Ik heb de grote lamp van PG, op marktplaats gekocht! Heel fijn dat je hele hand erin past en je kan hem ook instellen op 30, 60 en 120 seconden.

3 likes

Heeft deze ook een 99 sec low heat modus?

Nee dat niet!

2 likes

Ik heb al langere tijd (1.5 jaar) achter elkaar Biab en ik merkte een tijdje geleden al dat de huid onder mijn nagel mee lijkt te groeien met de nagel. Ik heb daar nog nooit last van gehad maar nu is het inmiddels zo dat mijn nagels niet kort gevijld kunnen worden omdat er anders tegen die huid gevijld wordt en het super gevoelig is. Ik heb geen nieuwe afspraak meer gemaakt en de Biab verwijderd. Heeft iemand een idee hoe ik mijn vingers/nagels nu het best kan verzorgen? Of hier ervaring mee?

1 like

Dank je! Ik vond het opvallend want ik had voordat ik Biab liet zetten altijd wel redelijk lange nagels zonder dit “probleem”. Ik heb inderdaad wat olie op de plekken gedruppeld en hopelijk is het gauw wat minder pijnlijk.

2 likes

Biabje met 3D hartjes

13 likes

Dankzij een paar mensen hier!
Hema delft blue, vind het echt een leuk kleurtje! :grin:

28 likes

55 likes

Opgelost! Die ene kleur doet het niet goed want toen zij dunnere laagjes aanbracht bij een andere klant ging het ook mis. Dus die gebruikt ze niet meer. Koos nu weer voor biab met gellak erover en het is aubergine geworden. Ik heb er weer vertrouwen in. Bedankt voor het meeleven, zonnebloem voor de gezelligheid :sunflower:

50 likes