Nagellak #3

Nee dat niet!

2 likes

Ik heb al langere tijd (1.5 jaar) achter elkaar Biab en ik merkte een tijdje geleden al dat de huid onder mijn nagel mee lijkt te groeien met de nagel. Ik heb daar nog nooit last van gehad maar nu is het inmiddels zo dat mijn nagels niet kort gevijld kunnen worden omdat er anders tegen die huid gevijld wordt en het super gevoelig is. Ik heb geen nieuwe afspraak meer gemaakt en de Biab verwijderd. Heeft iemand een idee hoe ik mijn vingers/nagels nu het best kan verzorgen? Of hier ervaring mee?

2 likes

Dank je! Ik vond het opvallend want ik had voordat ik Biab liet zetten altijd wel redelijk lange nagels zonder dit “probleem”. Ik heb inderdaad wat olie op de plekken gedruppeld en hopelijk is het gauw wat minder pijnlijk.

2 likes

Biabje met 3D hartjes

13 likes

Dankzij een paar mensen hier!
Hema delft blue, vind het echt een leuk kleurtje! :grin:

28 likes

Opgelost! Die ene kleur doet het niet goed want toen zij dunnere laagjes aanbracht bij een andere klant ging het ook mis. Dus die gebruikt ze niet meer. Koos nu weer voor biab met gellak erover en het is aubergine geworden. Ik heb er weer vertrouwen in. Bedankt voor het meeleven, zonnebloem voor de gezelligheid :sunflower:

50 likes

Ik heb gel nagels van Maniac. Maar soms komt er een haar onder mijn nagel vast te zitten. Hebben anderen hier ook last van?

1 like

Styliste omschreef dit als break-up nails :joy:

29 likes

:heart:

24 likes

Leuk!

2 likes

Heeft iemand hier ervaring mee?

1 like

Luscious Red van PG

20 likes

39 likes

Hoe flexibel zijn je nagels als je een rubber gel base gebruikt? Dat buigen lijkt me zeer onprettig aanvoelen…

1 like

Ja is wel prima! Maar zou het niet opnieuw kopen denk ik want ik doe mijn nagels vaak gewoon in 1 keer (niet dat ik de dag erna pas verder ga).

4 likes

Ja ik heb dit. Ik gebruik het wel eens als ik mn lak eraf heb gehaald en pas de volgende dag wil lakken. Maar heb eerlijk gezegd niet het idee dat dit werkt. Zou het niet kopen…

1 like

Waarom denk je dat je nagels buigen met een rubberbase? Ik gebruik juist zodat mijn nagels steviger aanvoelen.

1 like

Ik las ergens dat ze flexibel zijn zodat ze minder snel breken ofzo. Maar jij hebt dus gewoon ‘harde’ nagels met de rubber base?

1 like

Ik niet hoor. Ze worden wel steviger maar niet echt hard. Ik heb nu weer Biab op m’n nagels en hiermee voelen ze veel steviger.

3 likes

Jep, met de rubberbases van Pink wel.

4 likes