Nagellak #3

Ik heb gel nagels van Maniac. Maar soms komt er een haar onder mijn nagel vast te zitten. Hebben anderen hier ook last van?

1 like

Styliste omschreef dit als break-up nails :joy:

29 likes

:heart:

24 likes

Leuk!

2 likes

Heeft iemand hier ervaring mee?

1 like

Luscious Red van PG

20 likes

39 likes

Hoe flexibel zijn je nagels als je een rubber gel base gebruikt? Dat buigen lijkt me zeer onprettig aanvoelen…

1 like

Ja is wel prima! Maar zou het niet opnieuw kopen denk ik want ik doe mijn nagels vaak gewoon in 1 keer (niet dat ik de dag erna pas verder ga).

3 likes

Ja ik heb dit. Ik gebruik het wel eens als ik mn lak eraf heb gehaald en pas de volgende dag wil lakken. Maar heb eerlijk gezegd niet het idee dat dit werkt. Zou het niet kopen…

1 like

Waarom denk je dat je nagels buigen met een rubberbase? Ik gebruik juist zodat mijn nagels steviger aanvoelen.

1 like

Ik las ergens dat ze flexibel zijn zodat ze minder snel breken ofzo. Maar jij hebt dus gewoon ‘harde’ nagels met de rubber base?

Ik niet hoor. Ze worden wel steviger maar niet echt hard. Ik heb nu weer Biab op m’n nagels en hiermee voelen ze veel steviger.

3 likes

Jep, met de rubberbases van Pink wel.

4 likes

Ligt ook een beetje aan hoe je de rubberbase gebruikt. Doe je enkel een normaal laagje dan zul je weinig stevigheid merken. Maar gebruik je de rubberbase om een apex te creëren en zo dus een nagel op te bouwen dan wordt het al een stuk steviger en zullen je nagels ook echt niet vlug omklappen.

1 like

Na heel veel vergelijkend warenonderzoek de perfecte herfstkleur gevonden: Fall (haha jaja) van The Gel Bottle.

24 likes

Pink Gellac Rosy Brown

33 likes

Mooie kleur, maar jouw ring wauw😍

2 likes

Dankjewel! Ooit op mijn 16e gevonden op een antiekmarkt in Italië, nog steeds heel blij mee!

6 likes

19 likes