Nagellak #3

Pink gellac fiesta pink
Ben niet overtuigd, had meer confetti verwacht. En dit zijn 3 dunne laagjes bovenop een nude kleur en hij dekt nog steeds niet overal

15 likes

@Kwal waar in Italië (welke winkel) is die goeie topcoat van jou te vinden? Dan ga ik op jacht!

Ik heb net pink gellac starterset gekocht. Ben echt een noob qua nagellakken etc. Nu gister mijn eerste poging gedaan. Aardig gelukt. Je krijgt duidelijke instructie erbij ook. Lijkt er ook goed/stevig op te zitten. Ik ben namelijk totaal niet gewend aan nagellak, dus niet voorzichtig, gebruik mijn nagels veel. Maar na 1 drukke dag zit het er nog goed op (bij gewone nagellak had ik al meerdere chips gehad, ook van de dure merken). Ik heb wel de peel off base gekocht, geen zin in dat gedoe met eraf vijlen, weken etc.

1 like

Ja, hele fijne starter set. Ik heb alles van Pink en nog steeds elke keer blij mee. Peel base is inderdaad hele fijne voor beginners!

1 like

Hier heb je een lijst van winkels die Estrosa verkopen, even kijken wat dichtbij jou is! Punti Vendita
Hij heet Top Coat Antigraffio Gloss, is no-wipe. Echt mijn allesie!!!

Ben gisteren gegaan voor zwart:

24 likes

Zo mooi!!!

1 like

Ik ben heel enthousiast! Toen mijn nagelstyliste ermee stopte heb ik het besteld. Het bespaart me geen tijd maar wel veel geld en gedoe!

5 likes

Hebben jullie wel eens gellak kleuren gemixt? Ik wil een ombre look - van donker op de duim naar licht op de pink - maken. Zou ik dat kunnen doen met een basis kleur lila, wit en een donkerde paars?

2 likes

Ja hoor, dat kan zeker! Tof juist!

3 likes

36 likes

25 likes

Ja. Ik heb dat wel eens gedaan met een sponsje.

1 like

Oh, maar dat bedoel ik niet haha! Bedoel gewoon elke nagel een andere tint lila/paars, dus vooraf op een palletje de kleuren mixen.

1 like

Leuk idee! Nog niet gedaan maar denk dat het zeker kan :blush:

23 likes

Prachtige kleur :heart_eyes: En ook een mooie vorm!

2 likes

Dankjewel!!

2 likes

Royal blue van PG

28 likes

Heb weer bij neonail geshopt, hun glitterlakjes zijn echt het mooist vind ik :heart_eyes:

Dit is 1 laagje donkerblauw met glitters en 1 laagje lichtblauw met glitters over elkaar, hele mooie denim kleur

En extra vet in flitslicht:

46 likes

Haha ik ook, maar ik heb nu al blauwgrijs en eigenlijk wissel ik altijd tussen blauw/groen/grijs/zwart en dan de volgende keer rood/roze. Benieuwd waar ik zaterdag mee thuis kom.

2 likes