Nagellak #3

Ik heb nu gellak (pink gellac) met peel off en het zit er al bijna 2 weken mooi op! Maar hoor idd dat biab langer blijft zitten.

1 like

Ik gebruik sinds een tijdje biab, van Neonail.
Eerst een laagje peeloff van pink
Dan twee dunne laagjes biab als base en vervolgens 2 á 3 laagjes kleur, verschillende merken, net welke kleur ik zin in heb :wink:
En tot slot shine topcoat van pink.
Werkt bij mij prima!
Ik wissel zelf meestal om de 1,5 á 2 weken ivm de uitgroei of omdat ik uitgekeken ben op de kleur :blush:

4 likes

49 likes

geïnspireerd door t forum haha

22 likes

Ik ben helemaal fan van de Neonail Biab. Ik gebruik 2 laatjes Biab, dan een kleur ( Neonail / pink gellac) en daarna de top coat van Neonail.

Wissel idd ook om de 2 weken! Vijlen / remover / bokken pootje / buffer. Werkt prima!

3 likes

Ik haat de herfst maar die kleuren staan me wel het beste…

29 likes

Ik heb de startersset van PG besteld en nog los biab (Bij bol van het merk Gellex), morgen komt het binnen :smile: Maar ik ga de peel-off er onder doen en kijken of dat werkt. Wat mij vooral héél lastig lijkt is om met links mooi te lakken maar dat is een kwestie van wennen denk ik. Eerst morgenmiddag naar de nagelsalon om de acryl te verwijderen.

2 likes

Peel-off eronder werkt dus wel? Laat je het dan weken in water, ga je flink aan de poets of word het met douchen al losgeweekt? Ik ga het woensdag proberen, morgen komt alles binnen. Helemaal zin in! Maar met 2 weken ben ik al tevreden en langer dan 3 weken hoeft van mij ook niet. Ik ging nu ook altijd om de 3 weken naar de salon.

Hebben jullie trouwens veel kleuren? Ik heb nu 4 kleuren mee besteld:
Maroon Purple
Blissed Mauve
Amorous Red
Bronzy Pink
Je zou het niet zeggen maar ik hou van rood/paarse kleuren :rofl:

4 likes

Ik las ergens een keer dat je met je slechte hand dan moet beginnen zodat je met je goede hand eindigt. Dus sindsdien doe ik dat en dat werkt wel.

3 likes

Echt heel slecht gelakt met een heel oude kleur die ook nog eens een mega dun kwastje had, maar geen zin om het opnieuw te doen :clown_face:

12 likes

Ik geloof er niks van!

2 likes

Cat’s eye :sparkles:

25 likes

Wat een leuke ring heb je om, heel mooi.

3 likes

/Heel mooi!

2 likes

Dank je! Het is een mattenklopper (mocht je dat niet weten, anders niets gezegd haha) die ik van mijn vader heb gekregen. Hopelijk brengt ie me ook de rest van mijn leven geluk :crazy_face:

1 like

Ho jij komt nu wel heel dicht bij wat ik altijd op insta zie maar waarvan ik geen idee heb hoe ze het maken :star_struck:

Ehh ja dit was mijn voorbeeldfoto

En dit heb ik

Beetje slechte foto maar je ziet het wel… haha gelukkig was het maar 36 euro en geen 100 dollar zoals in die tiktok

6 likes

Hahaha ohja ik bedoelde eigenlijk de tiktok van mijn inspiratievideo maar ik weet meteen wie je bedoelt

3 likes

Het is heel makkelijk! Je gebruikt één laagje cat’s eyes lak/magnetische lak, waarbij je een rechthoekige magneet recht naast de nagel houdt (een paar seconden per kant) zodat je een vol glittereffect krijgt wat een beetje op fluweel lijkt!

@Luzarl echt cute wel!

4 likes

Wow ik dacht dat @kwal en @Pastiche dezelfde persoon waren door dit topic maar dan met een nieuw account en nu zie ik dus net dat jullie twee verschillende mensen zijn ??

1 like