Nagellak #3

Haha ik heb hier nog bijna nooit mijn nagels gepost!

We zijn wel allebei olijfkleurig tbh maar verder kon ik alleen maar wensen dat ik in Italië was

En @Kwal dit klinkt niet super makkelijk haha, maar ik ga het wel onderzoeken want vind dit een hele sexy mani

3 likes

Zijn jouw eigen nagels nu eigenlijk ook lang/gezond geworden? Want jij had echt stompjes toch (haha sorry).

Ik vind de kleur echt heel mooi!

2 likes

Nou geen idee want ik heb al 4 jaar lang bijna altijd acryl. Alleen in de lockdown niet en toen beet ik ze weer af. Haha dus eigenlijk is het antwoord nee

Is die bovenste niet ook 3d en dan wat donkereere chromepoeder? Jouwe lijkt wel maar gewoon lichter en 2d, best wel anders maar wel mooi en zeker voor de prijs!

Ja zeker chrome poeder maar ik liet dat plaatje zien en toen knikten ze dus toen dacht ik dat ze het wel konden en snapten, maar toen hij met de nail art begon haalde hij er een klein flesje bij en toen dacht ik al oh nee dit wordt niks… Maar ik had ook geen zin meer om stop te zeggen want dan moest ik weer wat anders bedenken :joy:

Ja het was eigenlijk 45, wat ik nog steeds niet veel vindt, maar we kregen 20% korting omdat er iets misgegaan was met onze afspraak en we daarna moesten wachten

1 like

Nog een vraag van mij :blush: Ik had ook biab bij bol besteld maar deze toch maar geannuleerd omdat ik hier veel goede verhalen lees over de biab van neonail. Deze ga ik vanmiddag halen bij de Douglas, alleen kan ik niet echt duidelijk vinden hoelang het onder de lamp moet. Ik heb het starterspakket van PG besteld incl de lamp die erbij zit. Of kan ik ook beter een andere lamp met meer watt aanschaffen?

Bij mij is mijn huid altijd gortdroog zodra de eerste tekenen van de herfst zichtbaar zijn. Dus hebben jullie tips voor de allerfijnste nagelriem olie en hand crème?

1 like

Slim, niet aan gedacht🙈 Thanks voor de tip!

2 likes

Ik gebruik sinds een tijdje jojoba olie voor m’n nagelriemen en dat vind ik wel echt fijn!

1 like

Bij mij is alles vandaag binnengekomen😁
Ik ging eerst naar de nagelsalon om de acryl eraf te halen, deed stiekem toch wel een beetje pijn want ik kwam daar al zó lang en mijn nagelstyliste is zo’n leuke meid! Maar mijn portemonnee werd er niet gelukkig van… Voelt wel heel raar! Maar ik ben aan de slag gegaan, alles heel dun en rustig aan. Het is best mooi geworden voor een eerste keer, het zou nog wat strakker kunnen en ik had een velletje bij mijn wijsvinger🙈 Alleen had ik bij de andere hand dat ik na de topcoat wat nagellak mee nam tijdens het afnemen😳 Hoe kan dit? Te dikke laag? Geen goede lamp? Ik heb de shine en de lamp van PG maar ik heb al een andere lamp met 48watt besteld.

10 likes

Waarschijnlijk is het dan niet lang genoeg uitgehard. Wel een toffe kleur!

Nieuw kleurtje van Hema, lijkt in sommig licht meer grijs en soms meer lila.

48 likes

Hele mooie kleur!! :heart_eyes:

2 likes

Bridal beige en copper gold van Pink✨ Vind “nail art” (voor zover je dit zo mag noemen😌) op kortere nagels altijd een beetje raar staan bij mezelf, maar dit is best oké geworden!

24 likes

Is het lilac blossom? Van die pure lijn?

1 like

Op Pinterest vind je veel inspiratie voor korte nagels. Mijn ‘tip’ is om bij korte nagels een nailart zoals dit vanuit de nagelriem te beginnen, dan oogt het iets langer!

Vind het er mooi uit zien hoor, mooie kleuren combi :white_heart:

6 likes

Nee het is lilac u a lot! En nu 1+1 gratis op nagellak :smiley:

4 likes

Daar zat ik zo over te twijfelen😅 heb het nu zo gedaan omdat ik bang was dat het dan net lijkt of je vieze nagel riemen hebt🙈 Maar nu het er eenmaal opzit denk ik dat dat wel was meegevallen.

2 likes