Oké dus de volgende keer iets langer in de lamp. Ik heb een andere lamp besteld met 54 watt dus dat moet wel goed komen hoop ik
Ja, dat deed ik ook (hele dunne laagjes) maar ik ga de volgende keer wat meer topcoat gebruiken. Dank voor de tip! & dankjewel! Eerste keer gellak, het kan beter en mijn nagels zijn nog nooit zo kort geweest haha ook dat is wennen. Maar gelukkig groeien ze zo weer aan. En ik vind het ook wel ‘spannend’ hoe lang het blijft zitten…
Wauw! Echt heel mooi gedaan! Heb je een dun kwastje gebruikt voor het ‘vervagen’ van de glitter of gewoon het kwastje van het potje zelf?
Mooooi
Heeft iemand hier weleens van die soft gel tips geprobeerd? Het ziet er echt ideaal uit
https://www.youtube.com/shorts/3ldCUkeQjQM
Dankjewel!!! Ik ben zo trots want dit zijn mijn eigen nagels. Wel met biab hoor
Ik heb de laatste tijd dat mijn shiny gel topcoat mat opdroogt. Heb gewoon de topcoat van PG en een hoge wattage uvlamp. Omdat het uv is, laat ik mijn nagels er per laag 4 minuten in (ja i know is lang maar better save than sorry) en ik erger me er echt dood aan. Moet ik dan toch echt een ledlamp aanschaffen?
Thanks!
Ik heb dit gebruikt (kwasten set bij een nagel webshop besteld, niet per se een aanrader, zijn vast betere te vinden):
Ik giet dan een beetje lak in zo’n bakje, dan heb ik meer controle over de hoeveelheid en kan ik ook makkelijker de kwast afstrijken. En dan breng ik bovenaan het meeste aan en trek ik het voorzichtig naar beneden. En vul bij daar waar ik het het nodig vind. Bij de ene nagel is dat beter gelukt bij de ander😅
Lakjes van Neonail met flash effect, eerste foto is in normaal licht en tweede met flitslicht. In feller licht zie je de glitters ook meer
Hoe oud is je lamp en hoe oud is je topcoat?
Lamp 10 jaar haha, topcoat 1 maand
Dan ben ik bang dat je een nieuwe lamp nodig hebt. Uv lampen verslijten een stuk sneller dan Led. Die horen namelijk sowieso om het jaar vervangen te worden en bij zeer intensief gebruik (zoals een nagelsalon) kan het zelfs half jaarlijks zijn.
Led lampen verslijten ook op den duur ook maar veel minder snel. Meestal gaan die een aantal jaar mee afhankelijk van het merk en de kwaliteit. Ze zijn dus ook niet eeuwig bruikbaar maar vanwege hun levensduur wel stuk duurzamer en energiezuiniger ten opzichte van gewone uv. Vandaar ook dat die laatste vrijwel nooit meer gebruikt worden
Was er al bang voor haha, heb meteen een nieuwe led besteld. Hopelijk krijgen mijn glitterlakjes dan eindelijk hun waardige glans.
Wat handig!
Heel misschien heb ik net kwastjes/dotting tools en zo’n bakje (?) besteld bij Shein😂 #sorrynotsorry
Ik heb ook nog een vraag: Ik gebruik nu de cleaner van PG, wat is een goed alternatief? Nagellakremover zonder aceton?
Ik gebruik hiervoor een flesje alcohol dat je bij Kruidvat kunt kopen voor een paar euro. Hiermee haal je het plakkerige laagje weg van de gellak.
Ik heb handschoentjes voor onder de lamp besteld, heb allemaal pigmentvlekken gekregen op mijn handen Tip misschien voor anderen…
Dat is toch die 70% alcohol?