Mystic van PG en ja de vorm is niet top, maar was de eerste keer zelf biab met tips zetten.
Heb jij een lamp met alleen led of ook met uv?
UV-A het is de grote roze lamp van pink gellac
Ja, klopt!
Yess ik gebruik ze, zelfs bij mn klanten! Echt zo makkelijk als het eruit ziet!
Wat goed! Mag ik vragen welk merk je gebruikt?
Ik stuur je even een dm met linkje
Ik hou niet van glitters, maar door jullie ben ik er toch een beetje van gaan houden. Moet zo voor m’n nagels. Benieuwd waar ik mee thuis kom!
Ik heb deze gisteren ook op gedaan! Past er ook wel bij haha
En ik heb ook eindelijk door hoe die peel off base van pink goed werkt bij mij. Had heeel lang geleden hier om tips gevraagd omdat zeer steeds af vielen. Maar met een laagje rubber base over de peel off blijft het supergoed zitten! Haal makkelijk wel 2,5 week dan.
Grr ik heb net mijn hele manicure gedaan, zwarte gellak en voor het eerst de Didier no blue/no wipe topcoat gebruikt
En heb gewoon binnen 5 minuten al doffe nagels? Heb ze lang genoeg uitgehard onder een 96w lamp. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Echt zo’n lelijke grijze waas terwijl ze net na het uitharden mooi zwart glanzend waren
Heb je je handen gewassen of een andere vloeistof (nagelolie?) aangeraakt? Of heb je ze toevallig afgenomen met cleanser?
Ik gebruik bij donkere kleuren altijd didier no blue maar heb dit nog nooit gehad. Kleur blijft hetzelfde en de glans blijft ook gewoon
Het is weer helemaal bijgetrokken! Zo raar.
Had eerst een nagel die een paar minuten na het uitharden helemaal mat was geworden. Wist vrij zeker dat ik die gewoon gelakt had maar misschien toch vergeten, dus nog een laagje topcoat erop. Andere hand gedaan, spullen opgeruimd en inderdaad handen gewassen (maar dat doe ik altijd?). En toen waren ze allemaal dof en leek vooral alsof er een grijze laag tussen was gekomen.
Net even gaan wandelen en ze zijn ineens weer helemaal mooi
Wat gek. Misschien dan toch te snel je handen gewassen. Aan de manier van lakken ligt het niet want dan was het niet meer bijgetrokken.
Maar fijn dat het weer goed is gekomen. Vind die topcoat een van de fijnste die ik ooit heb gebruikt. En dat zijn er echt veel haha
Heb je misschien meteen of vrij snel de nagels afgenomen met de vloeistof na het uitharden?
En @chasingrainbows ietsje te vroeg gejuicht.
Dat doffe, grijzige effect was er gisteravond weer. Het lijkt wel alsof de nagellak ergens op reageert, hitte of water of allebei misschien. Heel vreemd.
Maar ze zijn nu wel ravenzwart ipv blauwzwart dus dat is een verbetering ten opzichte van mijn vorige topcoat.