En je hebt ook niet te dik gelakt of de zwarte lak te kort uitgehard? Met name zulke donkere kleuren moeten echt heeeel dun gelakt worden en wat langer in de lamp
Welke lak is dit?
Heb ik goed op gelet, misschien was mijn tweede laag ietsje dikker dan de eerste maar heb hem wel extra lang uitgehard
Kan het niet komen door iets van (huid) vet?
Ik heb het ook wel eens maar als ik dan mn nagels langs een stuk stof haal glimmen ze weer.
Ik heb dinsdag mijn nagels gelakt met Bronzy pink van PG maar dit was niet mijn kleur🙈 Dus ik heb net de kleur er voorzichtig af gevijld en Lucious Red erop gedaan. Prachtige kleur en goed gelukt al zeg ik het zelf😊
Reflective lilac van Pink Gellac!
Hm nee dat lijkt me dan ook niet de oorzaak. Misschien dan toch iets van vet ofzo zoals @Quinn ook al zegt. Al wordt dat meestal niet grijs, eerder gewoon dof. Dat valt bij donkere kleuren wel juist meer op.
Ik vind het wel tof!
Heel mooi! Welk lakje is dit?
Ik vind het ook heel leuk!
Dit is Mistletoe van Doonails (dipping powder
Was de shine coat niet gewoon nog warm toen je de plaklaag afhaalde? Even laagje eraf vijlen, opnieuw 1 laagje kleur en 1 laagje shine en dan bijv 5 min ofzo wachten tot je begint met afhalen plaklaag? Misschien hield je ze ook te lang onder de lamp
En @Quinn en @BiloxiParish
De topcoat heeft geen plaklaag en het was ook geen vet. Het lijkt het laagje onder de topcoat te zijn. Zal waarschijnlijk daarmee iets verkeerd hebben gedaan.
@Barbamama Zo mooi!
Herfst!
De shine topcoat van Neonail is zo shiney dat ik net mn eigen hoofd zag in de weerspiegeling
Super mooie kleur! Welke is dat?
Thanks! Mysterious Tale van Neonail
Blije meid hier! Mijn nagels zitten nog steeds hartstikke goed De ‘onderlaag’ ondertussen al 1,5 week en de lak nu 6 dagen. Ik moet mijzelf echt tegenhouden om nu al weer een andere kleur erop te doen haha!
Ennn Black Friday komt eraan Welke kleuren moet ik écht hebben? Mag uiteraard ook van een ander merk dan PG. Keuzestress
De volgende kleuren heb ik nu van PG:
- Nude pink
- Bronzy pink
- Blissed Mauve
- Maroon Purple
- Amorous Red
- Lucious Red
Euh… ik hou vooral van rood/paars tinten zoals je ziet haha. Maar dat past ook het mooiste bij mijn huid. Ik heb nu op mijn lijstje staan: Coral Red / Burgundy Red / Star sky Black en de blooming gel.