Nee volgens mij niet… Ik geloof dat mijn set ook al een jaar of 5-6 oud is inmiddels (de lakjes dus ook). Misschien geen gek idee om me inderdaad eens even goed te verdiepen in de technieken en die extra producten! Die grotere lamp lijkt me ook prettiger werken dan die kleinste. Heb jij daar nog ervaringen in? Ook twijfel ik over een elektrische vijl, wat gebruik jij?
Ik heb zelf de lamp van PG meteen verkocht want de lampen van PG hebben heel weinig watt. Zelf heb ik er eentje op bol gekocht met 54watt.
Oh, goeie! Heb je dan een kortere droogtijd of wat merk je zoal aan verschil door de hogere wattage? Lijkt me dat je dan wellicht ook verschillende merken gellak kunt combineren onder die lamp, of niet?
Met een minuutje is alles droog/hard maar het blijft ook beter zitten heb ik het idee. Ik heb, voordat ik overging naar acrylnagels, ook even gellak gehad (vriendin van mij deed dat) en met de lamp van PG viel het er na een week zo af of het was heel makkelijk te verwijderen en toen ze een andere lamp kocht met 48 watt zat het echt als een huis. Maar je zegt ook dat je lak etc al 5/6 jaar oud is… ik weet het niet zeker maar ik denk dat het dan ook wel zijn beste tijd heeft gehad dus het zal een combinatie van zijn denk ik.
Deze lamp heb ik:
Ik zie trouwens op Google dat gellak na openen 6 maand houdbaar is. Maar weet niet of dat ook écht zo is, misschien weten de kenners hier dat?
Nee joh, ik heb sommige lakjes al jaren en die zijn nog steeds prima!
Oh dat is wel beter! Een half jaar is wel kort namelijk haha
Ooo nou dit ga dan sowieso gewoon proberen inderdaad! Een betere lamp zal vast en zeker van goede invloed zijn, dankje hiervoor! Weer een stapje verder
Ik gebruik deze en ben hier wel tevreden over, je kan de snelheid instellen dus kan je voorzichtig uitproberen. En zitten verschillende bitjes bij, oa voor nagelriemen, maar haal er mijn biab ook mee af/of weer klaarmaken voor opvullen.
https://www.amazon.nl/Elektrische-Natuurlijke-Professionele-Persoonlijke-doe-het-zelf/dp/B08G1MXGQ2/ref=asc_df_B08G1MXGQ2/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=452867516127&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=5472797378750059421&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010751&hvtargid=pla-953509798301&psc=1&mcid=a07261ef9a66395fbdfd90874d8224fa
En ook even m’n nagels showen, incl fijne nagelolie
Gellakje is van Impulss (Kruidvat), baby doll oid.
Ik was vandaag bij de Douglas en wat heeft Neonails prachtige kleuren! Niets gekocht want ik ben pas net begonnen haha maar ik sluit niet uit dat ik over een week een paar kleuren rijker ben En ik ben wel benieuwd welke merken jullie gebruiken
en hoe vaak wisselen jullie van nagellak?
Haha ja de verleiding om veel kleuren te kopen is groot! Maar het zijn ook leuke cadeautjes om te vragen voor de feestdagen en je verjaardag. Ik wissel iedere twee weken van kleur.
Ik gebruik Biab van Polkadots, heb een mooie rubber base van Carma en verder kleuren van Candycoat, Pink Gellac en Sensationail.
Ik vind Candycoat niet zo’n succes, ik heb daar mini flesjes van voor een kleiner bedrag, maar ze hebben veel laagjes nodig om te dekken. Wat dat betreft vind ik PG en Sensationail fijner.
Vandaag wel in de herfstsfeer nadat er gisteren 3 nagels zijn afgebroken waardoor ik bij de rest zo’n 3 mm heb moeten afknippen

Ik ben al jarig geweest maar ik heb inderdaad wel een aantal kleuren gevraagd aan Sinterklaas (ik doe altijd met de familie -moeder/zusje/broertje/aanhang- lootjes trekken) en ik kon het niet laten dus ik heb net 3 kleuren van Victoria Vynn besteld. Ik las hier ook veel goede verhalen over en qua prijs leuker dan PG Ik heb de kleuren zwart, babe alert: een soort van oud roze kleur en ik heb reflective lak besteld, heel vet! Heeft iemand hier ervaring met dit merk?
Heb de BIAB van m’n nagelstyliste nog op, gister heb ik alle spullen besteld nav jullie tips! Bedankt hiervoor! Heb heel veel zin om straks zelf aan de slag te gaan Kom zo eindelijk een beetje van het nagelbijten af en hopelijk richting mooie lange nagels!
De shine, hij is wat stroperig en de eerste keer had ik ook niet goed de randjes meegepakt waardoor die wat sneller chipte, dus das een tip van mij
Mijn man gisteravond: heb jij nou een apart album voor je nagels?
Hierin ben ik niet alleen toch? Toch?
Hahah nee, dat heb ik ook! Wel van screenshots van Pinterest of Instagram voor nagel inspiratie
Hahaha ik heb geen album maar ik zoek wel regelmatig “nagels” in Google Photos om terug te kijken naar hoe een bepaalde kleur/vorm me stond (note to self: hoekig staat me lelijk!!!)
Dit was ik ook, maar heb nu de holy grail in Neonail gevonden.
Heb een Kiki London UV lamp, daarnaast prep ik mijn nagels heel goed. Dat wil zeggen: dagelijks nagelriemolie smeren, nagelriemen goed terugduwen en ook dat wat plakkerige stukje nagelriem op je nagel echt wegschrapen. Daarna goed opruwen. Vervolgens reinigen met de Neonail nail cleaner. Daarna 1 dun laagje van de Neonail builder ( Biab dus) met een heel klein penseeltje ( wegblijven bij de nagelriemen!), nagels even ‘ op de kop houden’ om het mooi te verdelen en daarna 60sec onder de lamp.
Daarna nog een laagje Biab; idem.
Daarna een kleurtje of gewoon topcoat, uitharden en klaar.
Dit zit met gemak 2 weken en daarna ben ik er ook klaar mee.
@Kwal wat een prachtige kleur😍