Berry red
Heb je daar toevallig een foto van? (De kleur op de nagels)
Nee helaas, maar ik google altijd de kleuren en vaak zijn er verschillende foto’s te vinden die niet pg zelf zijn
Ik vind deze erg mooi: Neonail spread love
Nagelriemen doen ff moeilijk heb een nieuwe elektrische vijl en ze zijn zo droog, hou ze nu de hele tijd in de olie hopelijk werkt het.
Foto is in daglicht. Shine topcoat is van Pink gellac en heb een laagje hard gel eronder.
Heeft iemand tips voor een elektrische vijl waar ik de nagelriemen netjes mee kan maken en de gellak kan verwijderen?
Mijn favorieten van PG zijn blush orange en rosy brown! Zijn zo mooi, lakken foolproof en unnen allebei het hele jaar door.
Bedankt voor jullie antwoorden! Nu krijg ik nog meer keuzestress Berry red is ook erg mooi! Rosy brown trouwens ook!
Muted Plum vind ik denk ik net iets te paars… Dat kleurtje van Neonail is ook erg mooi! Vooral voor de lente
Chocolate brown en rosy brown! Echt mijn favo’s naast rood.
Is die topcoat van Neonail de Top Shine Bright of de Hard Top? En is die een beetje dun met lakken of juist stroperig?
Hoop met dit berichtje wat fijne tips/ervaringen te horen over thuis gellak zetten. Ik heb een poos Pink Gellak gebruikt, maar ik ben toch niet helemaal tevreden… Wellicht doe ik het niet secuur genoeg, maar ik kan de lak er vaak in één ruk aftrekken na een paar dagen (oeps). Wat voor merk is van hogere kwaliteit en/of wat is jullie ervaring hierin?
Hoe bevalt het je tot nu toe?
Hier ben ik ook benieuwd naar!
Ik denk niet perse dat het aan de kwaliteit ligt, ik heb alles van pink en het zit er altijd minimaal 2/2,5 week muurvast op. Ontvet je goed, ruw je je nagels op, verzorg je ze tussendoor goed, was je je handen van te voren?
@Bitterbal ja bij mij blijft het ook zeker 2 weken zitten en ik gebruik de peel off base. En lak mijn nagels met gellak pas sinds oktober.
@Blush @Mexi Thanks voor jullie reactie. Ik denk dat ik het dan inderdaad toch niet secuur genoeg doe… Ik gebruikte wel altijd de base- en topcoat, maar denk dat het goed ontvetten en vijlen/ruw maken nog wel beter kan. Gebruiken jullie voor alles gewoon PG of bijvoorbeeld een andere base/top?
Ja alles van pg
Tot nu toe heel goed! Maar ik ben pas net begonnen en de ‘onderlaag’ dus de Peel-off en de biab zitten er nu 11 dagen op en de lak een week. Maar het zit er nog heel goed op, geen chips of stukjes wat al los laten en ik doe er alles mee. Maar ik denk ook dat het heel veel scheelt hoe je het aanbrengt… ik heb er echt de tijd voor genomen, hele dunne laagjes en ik vind het priegelwerk/netjes lakken ook echt leuk Het enige waar ik heel erg aan moest wennen is dat de acryl er af was en pas na een week begon dat ‘normaal’ aan te voelen haha… Ik wil volgend weekend een nieuw setje erop doen en dan kan ik ook vertellen hoe het eraf halen ging