Nagellak #3

Heb de BIAB van m’n nagelstyliste nog op, gister heb ik alle spullen besteld nav jullie tips! Bedankt hiervoor! Heb heel veel zin om straks zelf aan de slag te gaan :drooling_face: Kom zo eindelijk een beetje van het nagelbijten af en hopelijk richting mooie lange nagels!

10 likes

De shine, hij is wat stroperig en de eerste keer had ik ook niet goed de randjes meegepakt waardoor die wat sneller chipte, dus das een tip van mij

1 like

Venalisa nr. 45

28 likes

Mijn man gisteravond: heb jij nou een apart album voor je nagels?
Hierin ben ik niet alleen toch? Toch?:sweat_smile:

19 likes

Hahah nee, dat heb ik ook! Wel van screenshots van Pinterest of Instagram voor nagel :sparkles:inspiratie :sparkles:

3 likes

Hahaha ik heb geen album maar ik zoek wel regelmatig “nagels” in Google Photos om terug te kijken naar hoe een bepaalde kleur/vorm me stond (note to self: hoekig staat me lelijk!!!)

21 likes

Dit was ik ook, maar heb nu de holy grail in Neonail gevonden.
Heb een Kiki London UV lamp, daarnaast prep ik mijn nagels heel goed. Dat wil zeggen: dagelijks nagelriemolie smeren, nagelriemen goed terugduwen en ook dat wat plakkerige stukje nagelriem op je nagel echt wegschrapen. Daarna goed opruwen. Vervolgens reinigen met de Neonail nail cleaner. Daarna 1 dun laagje van de Neonail builder ( Biab dus) met een heel klein penseeltje ( wegblijven bij de nagelriemen!), nagels even ‘ op de kop houden’ om het mooi te verdelen en daarna 60sec onder de lamp.
Daarna nog een laagje Biab; idem.
Daarna een kleurtje of gewoon topcoat, uitharden en klaar.

Dit zit met gemak 2 weken en daarna ben ik er ook klaar mee.

@Kwal wat een prachtige kleur😍

4 likes

Idee gejat van Pinterest😌 Dramatic Red, Milky Taupe en Copper Gold van Pink.

16 likes

Idd goed opruwen en ontvetten en dan nog zon base gebeuren iets. En ook niet van te voren je handen wassen. Zorg dat je nagels goed droog zijn. En als je lakt zorg dat er niks op je huid komt. Beter 1 a 2 mm van de randjes af zeg maar.

4 likes

Haha nee! Ik heb ook een apart album voor mijn nagels :grin:

3 likes

Gaan jullie nog gebruik maken van de Black Friday aanbiedingen?
Ik heb net de blooming gel & french pink besteld bij PG :grin: Verder heb ik wel even genoeg uitgegeven aan nagelproducten de afgelopen weken haha.

Ps. mijn nagels zitten nog steeds muurvast. De onderlaag (peel-off en biab) nu ruim 2 weken, ga ze denk ik zondag weer doen. Ik zie wel een beetje tegenop om het eraf te halen omdat het ‘lijkt’ alsof ze er hartstikke goed op zitten en ik wil mijn nagels niet beschadigen. Dus ik heb stille hoop dat ik ze met een warm badje er goed af kan halen.

1 like

Ik wilde de cat eye van PG bestellen, maar doet natuurlijk niet mee :tipping_hand_woman:t3:

Iemand nog een goeie tip voor een peel of? Die van PG wordt beetje te snel stroperig naar mijn mening en kreeg ‘m nu niet meer zo makkelijk eraf als voorheen.

1 like

Lakkie gellak heeft ook écht hele mooie cat eye :heart_eyes: Ook iets vriendelijker qua prijs en Victoria Vynn heeft ook cat eye en die is nóg prijsvriendelijker :smiley: Onderstaande is de Ice Queen van Lakkie, die wil ik tzt nog aanschaffen maar even… hoe mooi is deze?

6 likes

Heb je de vijl al lang in gebruik? Ik lees in de recensies dat iemand vindt dat de bitjes snel op gaan. Heb jij die ervaring ook? Of heb je al gelijk extra bitjes gekocht?

1 like

Bijna een jaar nu, gebruik de vijl om de 3 weken. Maar gebruik vooral het schuurpapierbitje en daar zitten er heel veel van bij.

Maar van de andere bitjes heb ik nog geen slijtage ervaren, maar gebruik die wel wat minder dus.

1 like

Dankje voor deze tips!! Ga van de week aan de slag :ok_hand:t4:

24 likes

22 likes

Ik heb nu op 1 hand de Peel-off van Venalisa, als een soort proef.
Het was een vrij dikke substantie en moet ook onder de lamp worden uitgehard. Niet heel prettig in aanbrengen.
Gebruik normaal ook die van Pink

@Maatjeminder: Ik ben heel benieuwd hoe die bevalt.

Ik heb ruim 2 weken geleden de Peel-off van PG erop gedaan, net een half uur (!!) geweekt in heet water met iets olie maar het zit nog steeds muurvast… Ik kon met veel moeite de duim en wijsvinger er voorzichtig afhalen, de rest zit nog hartstikke vast dus dat ga ik er zo voorzichtig afvijlen. Ik ga straks 2 laagjes peel-off doen en als dat niet werkt dan ga ik ook op zoek naar een andere peel-off.