Catrice Milky Not Guilty
Maar die hele Sheer Beauties lijn is heel mooi en heeft goede reviews!
Catrice Milky Not Guilty
Maar die hele Sheer Beauties lijn is heel mooi en heeft goede reviews!
In het echt is de kleur wat donkerder en het glittert echt heel erg, maar het is niet op de foto te krijgen.
Wauw! Super mooi! Welke is dit?
Dit is dipping powder! Sparkling Rose van Doonails.
Wat geven jullie uit aan jullie nagels als je het laat zetten bij een nagelsalon?
Vind je het de prijs waard? Wat laat je zetten?
0 stemmers
Precies €50. Ik vind het wel veel geld, maar zelf kan ik het niet goed. Ik ga eens in de 4 weken om een beetje te besparen, iedere 3 weken zou mooier zijn.
Nu niets meer want ik doe het sinds 3 weken weer zelf maar daarvoor ging ik elke 3 weken naar de salon en dan betaalde ik €45… vanaf januari gaat het omhoog naar €48,50 wat ik echt te duur vind worden dus daarom doe ik het nu zelf
Oehh heel mooi! Werkt dat dipping powder goed?
Ik vind het top! Is ook heel makkelijk in gebruik.
35 euro voor gellak + versteviging (biab of rubberbase), ik ga elke 4 weken
ik heb het er voor over maar hoop ooit wel het zelf te kunnen gaan doen, als is het maar voor af en toe om niet zo spastisch te hoeven doen over de afspraken
ze is nog goedkoop in vergelijking met anderen maar ben er begonnen met 20 euro voor gellak/25 voor biab twee jaar geleden dus het stijgt wel
Ik ben nog nooit in een nagelsalon geweest. Lijkt me wel heel leuk
Ik liet het een paar keer doen (BIAB al dan niet met een kleurtje).
In het begin € 45 maar ondertussen al een paar keer opgeslagen (€ 55 gewoon en € 60 voor biab met kleur) en dat vind ik ondertussen te duur en ik heb het er zelf niet meer voor over.
Doe het intussen zelf, vind het er zeker ook mooi uitzien maar vond het gemak van laten doen, en vooral de tijdswinst, echt geweldig.
Het is ook super leuk! Je bouwt echt een band op met de mensen en vooral met diegene die altijd je nagels doet, het is echt een moment voor jezelf Het is dat ik het echt te duur vind worden anders was ik er niet weggegaan. Wel heel leuk dat ik ‘mijn nagelstyliste’ nog steeds spreek en we hebben gisteren gezellig samen geluncht, echt heel leuk!
En ik heb net weer 2 kleurtjes besteld Victoria Vynn Remember Me (donkerrood met een subtiele glitter) & Makear Glamour (Donkerblauw met een subtiele glitter). Had nog wel veeeel meer willen bestellen maar het is nu wel even goed zo haha! Hebben jullie trouwens veel kleuren?
50 euro per drie weken
Deal! Dan neem ik nail art want daar waag ik me zelf niet aan.
Ik heb deze dankzij jou vandaag gekocht en het staat zooo mooi!
Gisteren zei ik nog dat het wel even goed is qua kleuren bestellen maar ik heb net even gekeken welke kleuren ik allemaal heb en ik kom op 13…. De bijgelovige in mij vind dat dat niet kan want het is een ongeluksgetal
Dus welke kleur kan absoluut niet ontbreken? Mag van PG zijn maar ook van andere merken.
De volgende kleuren heb ik nu: