Nagellak #3

40 likes

Ik heb geen aanraders voor de merken die je noemt maar ik wil even zeggen dat 13 in mijn land juist een geluksgetal is!!! Dus voel je niet verplicht om een lakje waar je niet op slag verliefd op was te kopen haha. (Ik bedoel duh maar ook: ik heb zelf een hekel aan het gevoel hebben dat ik iets “moet” kopen omdat er korting is/valse redenen, misschien heb jij dat ook!)

@Daelyss nagelqueen gefeliciteerd :heartpulse: :heartpulse: :heartpulse:

4 likes

Ik wil hier zelf ook mee beginnen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik keek naar de reacties op jouw vraag, en een aantal forummers raadde neonail aan. Maar Neonail verkoopt alleen maar gellak sets toch, en geen biab? Snap ik dan gewoon niet wat biab is?

Edit: Of is het die modelling base calcium, die hierboven ergens werd gepost?

Ja, precies wat je zegt over het gevoel iets te moeten kopen dus ik laat het denk ik even voor wat het is :slight_smile:

2 likes

Ja, het is de modelling base. Ik vind hem echt heel fijn!

1 like

Thanks! @kwal ook. Ik ga denk ik even flink gebruik maken van een BF deal voor een startset.
Weet iemand een goede video waarin iemand alles stap voor stap uitlegt voor totale leken?

3 likes

Dank je wel lieve @Kwal :heart:

3 likes

Ik ben er blij mee. (Sorry voor droge nagelriemen, is haast altijd zo bij mij.)

6 likes

Welke is dit?

2 likes

En wellicht nog een ongevraagde tip over je nagelriemen. Ik had dit ook altijd (echt mega droog) maar ik smeer nu echt consequent minimaal 2x per dag met olie en daarnaast ook nog eens 1-2x per dag met handcrème en het is echt zoveel beter geworden :slight_smile: Oja ik smeer ook wel eens voor het slapen met heel iets vaseline.

2 likes

Wauw mooi! Welke is dit?

1 like

Mijn schoonzus had doonails en die heeft haar nagels er echt enorm mee beschadigd. Ze heeft nu gellak en dat gaat prima

1 like

Peel of is ideaal voor als je het makkelijk wilt verwijderen! Ook lekker beginners proof, geen gedoe met vijlen en weken. En no worries, dat chipt echt niet zomaar gelukkig.

4 likes

Ik heb PG met peel off base en hun lamp. Ik gebruik mijn handen/nagels ook veel en het blijft bij mij echt 2 weken mooi en daarna kan ik het er zo aftrekken. Meestal haal ik eraf want
kleur/uitgroei zat. Lamp is ook sterk genoeg. Met 60 sec gewoon uitgehard. Starterspakket van pg is ook ideaal en nu in sale… zit alles in wat je nodig hebt. Heel tevreden dus!

2 likes

Welke olie en handcrème gebruik jij?

Ik heb met alle black friday deals 18 nieuwe kleurtjes gekocht :smile:
Ik had nog cadeaubonnen en heb er in totaal 50 Euro zelf voor betaald.

5 likes

Graceful Green van PG

21 likes

Once you go gel, you never go back :tipping_hand_woman:t3::sparkles: die eerste kleur heb ik ook en is echt favoriet!

2 likes

Ik gebruik dadi olie en ik heb meerdere handcrèmes haha! Ik heb er eentje van Noordkroon, eentje van Palmers met kokosgeur (mijn favoriet!) en nog eentje van vaseline geloof ik… maar ik vind die van Palmers echt het fijnste.

1 like

Wow wat lekker! Welke kleuren heb je nu allemaal?

3 likes