Nagellak #3

Vind de kleur eigenlijk net iets te doorschijnend, maar ook geen zin om het opnieuw te moeten doen :nail_care:t4:

4 likes

Het is inderdaad ook in dit artikel te lezen dat die allergieën ook bij HEMA-vrije producten kunnen ontstaan:

Klik artikel

2 likes

Ik ging voor :sparkles:extra :sparkles:

29 likes

Omg, hier schrik ik van want ik ben allergisch voor gel en acrylnagels. Ik weet niet voor welk stofje precies, maar ik kan geen enkele gel of acrylnagels verdragen. Wel goed om te weten, want kan het wel aangeven bij tandarts enzo, maar als je dan leest dat een kunstgebit mogelijk geen optie is dan is dat wel heftig :sweat_smile:

Van te voren het lakje goed mengen (rollen in je handen) kan helpen en het ‘sealen’ van de nagelrand aan de bovenkant kan helpen. Dus dat je op de rand van je nagel ook voorzichtig wat lak aan brengt.

4 likes

66 likes

Oh my, deze vorm en lengte zijn prachtig bij jou!

8 likes

Ah dankje!!!

2 likes

Oeee wauw mooi

2 likes

16 likes

Vind deze heel tof, heb het opgeslagen ter inspiratie! Mooie vorm ook.

Dankje!! Ik heb hier nog de OG foto

16 likes

Cherry Pink van PG. Vervelend lakje, trok ontzettend terug.

5 likes

Vind het bij jou zelf nog mooier staan !

2 likes

Voor de mensen die wel eens nail art maken op gek nagels… doe je dan de nail art zelf ook met gellak?

2 likes

Voor zwart gebruik ik vaak een nail art marker.
Maar voor kleur altijd gellak en dan tussendoor uitharden (zeker als je met meerdere kleuren werkt). Als je dan ergens een foutje maakt kun je dat verwijderen zonder alles eraf te moeten halen.

1 like

Nog even een beetje een herfstige kleur, ben nog niet klaar voor kerstdesigns :see_no_evil:

8 likes

Ja, altijd gellak! Werkt fijn want je kunt blijven poetsen omdat de onderste laag gewoon uitgehard is.

En ik ben trouwens ook enorm fan van kleine losse stickertjes, alleen zijn die vaak via shein/ali het leukst en daar wil ik zo min mogelijk bestellen…

1 like

Wat zijn jullie lievelings gewone basecoat en topcoat? Ik wil vaker gewone nagellak gebruiken maar het blijft bij mij slecht zitten. Ga dus een nieuwe poging wagen🤞🏼

1 like

Basecoat nam ik een gewonen bij catrice of essence. Topcoat de rode van Sally Hansen of de zilvere van Essence.

3 likes