Nagellak #3

16 likes

Vind deze heel tof, heb het opgeslagen ter inspiratie! Mooie vorm ook.

Dankje!! Ik heb hier nog de OG foto

16 likes

Cherry Pink van PG. Vervelend lakje, trok ontzettend terug.

5 likes

Vind het bij jou zelf nog mooier staan !

2 likes

Voor de mensen die wel eens nail art maken op gek nagels… doe je dan de nail art zelf ook met gellak?

2 likes

Voor zwart gebruik ik vaak een nail art marker.
Maar voor kleur altijd gellak en dan tussendoor uitharden (zeker als je met meerdere kleuren werkt). Als je dan ergens een foutje maakt kun je dat verwijderen zonder alles eraf te moeten halen.

1 like

Nog even een beetje een herfstige kleur, ben nog niet klaar voor kerstdesigns :see_no_evil:

8 likes

Ja, altijd gellak! Werkt fijn want je kunt blijven poetsen omdat de onderste laag gewoon uitgehard is.

En ik ben trouwens ook enorm fan van kleine losse stickertjes, alleen zijn die vaak via shein/ali het leukst en daar wil ik zo min mogelijk bestellen…

1 like

Wat zijn jullie lievelings gewone basecoat en topcoat? Ik wil vaker gewone nagellak gebruiken maar het blijft bij mij slecht zitten. Ga dus een nieuwe poging wagen🤞🏼

1 like

Basecoat nam ik een gewonen bij catrice of essence. Topcoat de rode van Sally Hansen of de zilvere van Essence.

3 likes

Dank je! Die zilveren van Essence is inderdaad goed, maar ik heb de indruk dat ze hun lak veranderd hebben. In elk geval is mijn favo base coat van hen weg

Oh dan zou ik de rode van SH testen en anders INM out the door, wel duurder maar bleef wel mooi vloeibaar en gaf je nagels een mooie glans.

2 likes

Even een filmpje voor het effect :nerd_face:

35 likes

Mooi :star_struck:

5 likes

Twee afgebroken nagels, dus ik moest weer korter. En mag zo terug voor m’n duim, want die was na 1 dag al gesneuveld.

3 likes

Base coat doe ik gewoon trind nail repair en als topcoat de Maybelline super stay 3D of Seche Vite maar ik vind die van Maybelline eigenlijk fijner.

2 likes

Ik vind dit zooo mooi! Jammer dat ik er niet zo goed mee om kan gaan. :sob:

1 like

Moooi :heart_eyes: Welke lak is dit?

3 likes

Thanks! Ik heb het in een nagelsalon laten doen, dus ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar het was een magneetlakje en dan over zwarte gellak.

1 like