Door die zin vraag ik me ook af of dit geldt voor normale nagellak, ik zou het wel gek vinden als dat zo is. Want de artikelen gaan alleen maar over gellak, maar door hoe ze dit schrijft denk je weer van wel.
Zo lastig op beeld te krijgen want je ziet de helft geeneens, maar het is dus een heel donkere bordeauxrode kleur die in het meeste licht haast zwart lijkt maar dan boordevol flakes, gewone glitter, holo en van die flash/reflecterende glitterdeeltjes.
En close up:
Looooove it
OMG welke want moet ik hebben?!
Heel erg mooi dit
En matcht met je stuur, ook leuk.
Mylaq M841 shining burgundy. Is te koop bij o.a. de kruidvat en ik moet zeggen deze heeft me echt verrast. De cream kleurtjes vind ik wat minder, maar er zitten dus wel echt leuke speciale lakjes bij. Er is overigens ook nog een donkerblauwe variant van met dezelfde soorten glitters en flakes.
@Nysmn ja nu je het zegt. Was me nog niet eens opgevallen haha
Nee joh, is dit een gelllak van de Kruidvat?!
Jazeker! Zijn wel hele kleine flesjes maargoed, daar is de prijs ook naar
Wauw! Zoo mooi!
Kan je iets meer vertellen over de irritaties van je oogleden? Ik heb dat namelijk ook, maar had nooit de verband met gel nagellak gelegd. Ik heb overigens geen irritaties bij m’n nagels…
Ik heb de laatste weken steeds droge/rode/brandende oogleden. Het is met een goede oogcrème wel wat minder, maar het gaat maar niet helemaal weg.
Ook onder m’n ogen is het geïrriteerd.
Op m’n vingers had ik ook niks, al zag ik vanmorgen wel op de zijkant van m’n wijsvinger een droog plekje met wat sneetjes
Geen idee, hoor, of het door de gellak komt. Maar je hoort het ineens overal en het algoritme heeft me ook al te pakken:
https://youtube.com/shorts/hTmjFwxTU30?si=k_cc6u6_k7l3F6XE
https://youtube.com/shorts/yD8rnyJTY4k?si=jUaoEu5I9Qd_ZKKS
Neonail Find Freedom. Mooi donker en door de groene glitter perfect voor kerst. Ik heb wel lopen klooien met de rubber base, volgende keer doe ik het een beetje anders. Voor nu wel heel tevreden.
Nee is alleen dat lakje. Wel 3 dunne laagjes. 2 ging ook maar 3 maakte het net iets egaler. Had hem op een teststukje ook over zwart, donkerrood en donkerpaars gelakt. Dat kan ook. Dan hoef je natuurlijk maar minder laagjes te doen, maar dan is er wel minder diepte in de glitter
Ik heb hem net gekocht door jou! Maar kan alleen maar teleurstellend worden, want heb niet zo’n mooie en lange nagels en kan niet zo mooi lakken als jij. Maar ga het straks toch proberen!
Jaa wat tof!
Nahw wat dat lakken betreft: gewoon rustig je tijd voor nemen en eventueel met een klein kwastje bij je nagelriemen en zijkanten lakken. Dat scheelt echt een hoop! Dan kun je de flakes ook een beetje meer verspreiden, al doen ze dat bij deze lak sowieso wel al vrij aardig.
Ik dacht ff dat je nagels van Loe had gedaan
De bovenste heb ik met links gedaan (ik ben rechts), daardoor vind ik ze iets minder mooi geworden. Maar opzich wel leuk!
Kak. Kon het er toch helemaal aftrekken omdat het nog onvoldoende uitgehard was. Was er al bang voor, maar dacht dat ik het goed gecheckt had. Niet dus. Stom. Maar goed, is makkelijk op te lossen. Mijn lamp moet sterk genoeg zijn, dus de volgende keer gewoon iets langer er onder.
Maar waar ik de vorige keer de gel er uitstekend af kreeg zonder mn nagel te beschadigen, heb ik nu bij bijna al mijn nagels dat er ook een dun vliesje van de bovenste nagellaag los lijkt gekomen. De vorige keer bleef er een plakkerig laagje achter, maar nu bijna niet.
Het enige wat ik nu anders heb gedaan als de vorige keer, is dat ik nu mijn nagels/handen vooraf niet heb gewassen en dat ik deze keer alleen een bufferblok gebruikt heb terwijl ik mijn nagels de vorige keer wat meer opgeruwd heb. Wat kan het zijn dan?