Nagellak #3

Ik heb ze via ali besteld :sweat_smile: Kan niet echt een merk ontdekken

2 likes

Ooh die ink is ook al zo tof!

4 likes

Deze voor jou @Kwal ?

2 likes

Zo’n kleur zoek ik nog. Welke is dit?

3 likes

Find freedom van Neonail

Haha dacht dat je een corona test in je hand had :joy:

1 like

Heeel moeilijk om de glitters goed te vangen

21 likes

Mijn nagels hebben echt een record lengte nu :sweat_smile:

9 likes

Ik heb 1 laag rubberbase, 3 dunne lagen glitterlak en 1 laag topcoat. Je moet met de glitters echt dunne laagjes aanbrengen!

1 like

Glitters komen niet helemaal goed over op de foto

11 likes

Die is ook wel heel mooi zeg! Dekt ie een beetje?

2 likes

3 laagjes valt nog goed mee. Zeker omdat er geen basiskleur in zit.
Glitterlakjes zijn inderdaad lastig. Je kunt vaak wel de glitter een beetje manipuleren met een dun kwastje maar het blijft heel anders lakken dan met een gewone kleur, maar het effect is wel echt heel mooi

2 likes

Heeul lang geleden dat je deze foto gepost hebt… weet je misschien nog welke lak dit is?

Ja, dit is Black Heart van Kiki London! Er zit een beetje een blauwe gloed over door de (verkeerde) topcoat, de lak zelf is wel zwart.

3 likes

Oh haha, dat blauwe maakte juist dat ik benieuwd was naar de kleur. Maar dan ga ik opzoek naar iets vergelijkbaars :laughing:

Als je gewone lak zoekt is after school boy blazer van Essie misschien een optie.

1 like

Toch een beetje spooked door een acryl allergie kunnen ontwikkelen, dus voor het eerst sinds corona weer een gewone nagellak😅 Dit is Deeply in Green van Catrice.

22 likes

Moest er drie Kruidvats/vaten/vatten voor af, maar got it. M’n nagels zitten nog redelijk maar deze lijkt me te leuk voor oud&nieuw 🫶

10 likes

Sparked van Wet ‘n Wild, eindelijk heb ik ‘m

11 likes

Ik heb vandaag al m’n gel nagellak verkocht. Was het binnen een paar uur kwijt, dus waarschijnlijk veel te goedkoop. Maar het zat me toch niet helemaal lekker, dat allergie gebeuren. Vooral omdat ik in de toekomst waarschijnlijk aan de pacemaker moet, is dan toch lullig als m’n lichaam ‘m afstoot😅

Maar ik hou van mooie nagels, dus heb meteen nieuwe gewone lak besteld van Manicurist. Dit kan bij mij nooit normaal, dus 5 lakjes besteld. Mijn brein: dan is het per flesje goedkoper en eigenlijk krijg je 1,5 flesje bijna gratis…en eigenlijk heb ik geld over omdat ik m’n gel voor meer heb verkocht. Klassiek voorbeeld van girl math😂

5 likes