Nagellak #3

Ik was een beetje klaar met alle donkere kleuren :hugs:

19 likes

Wilde eigen witte sneeuwvlokken maar kon die lak niet vinden.

23 likes

Gaaf kleurtje!

2 likes

Ik kwam langs een winkel met kerstversiering die precies bij mijn nagellak past. Scorpio Seduction van OPI.

51 likes

Wow wat een gave kleur!

1 like

Ja, ik vind hem echt mooi, zeker voor de feestdagen. In sommig licht is het ook paarsblauw, zoals op het productplaatje:

IMG_2994

De glitters zijn echt prachtig als de zon of licht erop schijnt.

3 likes

Die OPI en ChinaGlaze lakjes doen mij altijd zo denken aan mijn vorige nagellak era 14 jaar geleden ofzo, toen was er een topic op een forum (ellegirl?) en ging er een doos rond die je kon aanvullen en doorgeven, en was er ook een nagellak meeting waar ik zelfs heen ben geweest, was allemaal mega akward haha. Weet iemand hier nog van?

6 likes

De stickers kwamen niet van hun plek, echt super blij mee! Had dit niet verwacht haha.
De uitgroei werd alleen echt te erg en ik ben geen glitter nagellak liefhebber dus nu de feestdagen voorbij zijn wilde ik dit er, na ± 2 weken, zsm af. Dit ging trouwens prima zonder beschadigingen.

Nu een nieuw setje stickers en hopelijk blijft dit ook weer zo goed zitten!

Edit:
Nu met daglicht, compleet andere kleur :laughing:

26 likes

Ja inderdaad eerst 20 seconden uitharden, dan pinchen, dan verder uitharden. Hou er alleen wel rekening mee dat je niet te hard pincht, geen te dikke laag biab aanbrengt en dat je een goede apex moet opbouwen want anders kunnen je nagels onder de druk breken.
En ook nooit een al volledig uitgeharde laag pinchen natuurlijk want dat brengt alleen maar schade aan je natuurlijke nagel en nagelbed

1 like

Ik heb net mijn nagels ook weer gedaan :slight_smile: Hiervoor had ik heel naturel met een glitter met als basis de mega base van Victoria Vynn. Dat was geen succes want ik kon het er heel makkelijk afpellen dus ik heb vandaag weer de biab van Neonail gepakt. Much better! Al vind ik het nog steeds heel erg lastig om mijn nagels egaal zonder hobbels/bobbels te krijgen… En ik ben echt een groot fan van de gellak van Victoria Vynn! De kwastjes zijn niet te groot en het lakt echt zo fijn :heart: Anyway dit is het resultaat, het wondje bij mijn middelvinger is het resultaat van velletjes trekken :face_with_spiral_eyes:

9 likes

Ik wilde nog een soort van oud en nieuw nagels (wel lekker een paar dagen te laat).

10 likes

Welk los kwastje/penseel raden jullie aan voor het aanbrengen van gellak? Liefst in een winkel te koop.

Ik heb hele kleine nagels en merk dat de kwastjes van pink wat te groot zijn waardoor ik vaak m’n nagelriemen raak met lakken. Dus ik wil het proberen met een kleiner penseel te doen.

Ik gebruik geen apart kwastje zoals jij beschrijft, maar ik vind de kwasten van Kiki London heel fijn. Blijven mooi in vorm en geen gekke uitstekende haartjes oid.

2 likes

Dat ‘probleem’ heb ik met PG ook en ik vind de kwastjes van Victoria Vynn heel fijn. Neonail heeft ook een fijn, klein kwastje.

2 likes

Ik probeer de ‘coquette’ nageltrend die ik overal op insta zie. Nu nog bedenken wat ik op mn andere hand ga doen.

20 likes

Haha ja, ik herken dit! En die nagellak-doorgeefdoos leverde dan op een gegeven moment gezeik op, want dan stopte iemand er China Glaze en OPI enzo in, haalde iemand anders dat eruit en stopte er Essence en Catrice voor terug en dat was dan niet eerlijk. Of er zaten zgn schatten in met hele mooie unieke kleuren, en iemand anders dumpte dan al zijn net-niet-potjes. En de persoon die dan aan het einde van de doorgeefroute zat, had alleen maar nagellak in kotskleur en van goedkope drogisterijmerken en was dan not amused. Oh boy, zo entertaining :joy:

3 likes

Rechterhand, met links (‘verkeerde’ hand) gedaan

11 likes

Normale lak, snel gekocht en aangebracht omdat ik mijn gellak eraf heb gepulkt en ik dit weekend niet thuis ben :full_moon_with_face::full_moon_with_face::full_moon_with_face:

29 likes

Draag eigenlijk nooit rood maar vind deze wel mooi

19 likes

Geen partynagels meer maar naturel it is

18 likes