Heb de Cat Eye collectie van Pink Gellac in de sale gekocht en vind deze kleur veel mooier dan ik had verwacht. De alluring emerald vind ik ook prachtig.
Mijn (al jaren verwaarloosde ) collectie normale nagellak weer afgestoft en een soortgelijke kleur gevonden:
Wow goede glans. Als ik normale lak draag is het altijd zo dof.
Mijn biab van Carma cosmetics is op. Wil graag een andere proberen. Mensen hier nog aanraders?
neonail
Dat is alleen geen builder.
Anole is echt top
Was die andere zo zat want het zat er láng op (nude met zilver) dus even wat rustiger en iets korter.
M’n stekker van de lamp was stuk en kon gewoon nergens een stekker vinden, dus maar nieuwe lamp gekocht. Iemand die de andere lamp wil en zelf een stekker heeft? Is ac dc adapter en de lamp doet het nog.
Gelukkig hebben m’n nagels het nog overleefd 3 dagen zonder:
Tijdens mijn lunchpauze bij de drogist naar binnen gegaan en deze in de aanbieding voor 3,50 gevonden - zo mooi!!! Word er helemaal nostalgisch naar het nagelbloggerstijdperk van, kan niet wachten om hem (vrijdag denk ik) op te doen.
Voor nu in elk geval wel! Het eraf pulken van de gelnagellak heeft mijn nagels wat dunner gemaakt, waardoor ik nu niet met de vijl etc aan de slag wil (wat nodig is voor gellak). Moet zeggen dat ik ook weer een beetje verliefd ben geworden op mijn collectie normale lak, en het blijft ook gewoon goed en mooi zitten. Misschien dat ik gellak alleen voor vakanties etc ga gebruiken.
Wilde na alle glitters en donkere kleuren iets vrolijkers, het was alleen iets meer Barbie dan ik had verwacht😅 maar toch wel leuk.
Neonail ‘explore the world’
En nog een foto van mijn uitgegroeide oud en nieuw nagels haha: