Omg, perfect!
Echt jammerrr dat dit soort kleuren zo moeilijk vast te leggen zijn:
Ik ben vooral dol op de groenige gloed, maar die krijg ik onmogelijk op de foto
Omg, perfect!
Echt jammerrr dat dit soort kleuren zo moeilijk vast te leggen zijn:
Ik ben vooral dol op de groenige gloed, maar die krijg ik onmogelijk op de foto
Zit er ondertussen al een dikke week op. Moeilijk vast leggen, er zit een heel subtiele paarsige glans in.
Mooi deze! Heb je toevallig de naam van het lakje?
Nee sorry, ik heb ze laten zetten (gelnagels).
Hebben jullie nog tips tegen het peelen van je biab/gellak? Ik heb van de week biab en gellak gedaan van neonail maar tijdens een vergadering vandaag kon ik toch niet afblijven van een opstaand randje en kwam ik er al gauw achter dat ik t er allemaal vrij gemakkelijk af kon trekken. Helpt t dan om je nagels vooraf te buffen? Of hebben jullie andere tips?
Ik volg mee. Ik heb dat ook vaak, maar soms blijft het ook gewoon goed zitten en ik heb nog niet kunnen achterhalen waarom soms wel en waarom soms niet.
Goed bufferen, echt in alle hoekjes enz, lijkt bij mij nu te helpen, maar kan evengoed van iets anders zijn
Als je gellak/ biab snel loslaat kan het zijn dat je een betere prep moet doen (nagelriemen terugduwen, dode huid verwijderden, opruwen, ontvetten), of nog een primer en/of basecoat gebruiken.
Bij sommige van mijn vriendinnen gebruik ik voor de biab nog een primer en rubberbase en dan blijft het beter zitten.
Ja dat bufferen ga ik nu proberen. Ik ben er beetje huiverig voor omdat ik merk dat m’n nagels wel slechter zijn geworden zonder gel erop dan daarvoor. Ik moet mezelf nu gewoon gaan dwingen om direct na gek verwijderen opnieuw ook gel aanbreng want anders heb ik binnen een dag een scheur.
Precies deze stappen volg ik afgezien van het buffen. Ga ik meteen mee aan de slag.
Als je nagels slechter worden, komt dat denk ik door het verkeerd eraf halen. Van een beetje buffen worden ze niet gelijk heel slecht!
Nee daar heb je gelijk in, maar door dat slechter worden (bij mij door teveel met ijzeren bokkepoot krassen bij het gel verwijderen), ben ik die buffervijl een beetje onbewust links gaan laten liggen.
Als ik mijn gellak eraf haal en dan m’n magel stoot heb ik ook meteen een scheur. Komt niet doordat mijn nagel slechter zijn, juist omdat ik zo gewend ben aan de stevige laag, dat ik veel onvoorzichtiger ben. Een scheur krijgen als je je nagels stoot is heel logisch.
Als je toch merkt dat je nagels zwakker worden of beschadigingen hebben, komt dat idd door verkeerd eraf halen.
Dit is fantastisch!
Weet iemand een normale nagellak waarmee je dit bereikt? Want ik heb er al 1000 gekocht en ik krijg het niet voor elkaar. Vaak zie je toch nog mijn nagelwit, of het wordt uiteindelijk effen. Is echt de zoektocht van mijn leven.
Een biab in baby/milky pink?
Edit: sorry, je vroeg om normale nagellak
Je moet verschillende lakjes combineren!!! Zelf zou ik voor dit effect één laagje longlasting basecoat, één laagje ridge filling basecoat, één of twee laagjes melkachtig wit, eventueel een laagje iridescent paars als je de gloed wilt, een dikke laag topcoat.
Specifieke producten die ik erbij zou pakken zijn basecoats en gel effect topcoat van Essence, Milky White uit de Sheer Beauties lijn van Catrice, en de kleur Trend It Up Royal Nude 040, dat is deze:
Wat een leuke ringen!! Waar zijn ze van?