Middelvinger van The Finds en wijsvinger van Akind!
Aaaah ik ga dit proberen. Dank je wel!
Jaa wijsvinger vind ik in het speciaal leuk! Akind heeft zulke mooie dingen
Jaaa ik heb nog een heel verlanglijstje daar, echt mooie kwaliteit ook. Maar dat vind ik van The Finds trouwens ook, voor een leuk prijsje
Moet je je nagels echt opruwen bij gellak of kan het ook op je normale gladde nagels?
Ik heb nog nooit gellak gehad maar twijfel nu over pink gellac starterskit, alleen lijkt opruwen mij zo naar qua gevoel
Je moet wel opruwen, als je de lak op gladde nagels smeert hecht het niet goed en heb je grote kans dat de lak na een paar dagen loslaat. Van het opruwen voel je niets hoor!
Ik ruw vaker niet dan wel op en blijft eigenlijk even goed zitten. Wel goed ontvetten.
Welke lak is dit?
Ik had als goed voornemen om dit jaar mn nagels professioneel te laten doen, heb het inmiddels 2x laten doen en omg ben echt om! Zo heerlijk dat het gewoon dik 2 weken strak erop zit
Hoeveel betalen jullie gemiddeld per keer?
- 0-10
- 11-20
- 21-30
- 31-40
- 41-50
- 51-60
- 61+
0 stemmers
Ik heb van die semi cured nagelstickers en een lamp besteld en ben zo benieuwd.
Ben niet zo goed in nagels lakken, maar voel me wel altijd extra fancy als ik t op heb, dus hopelijk is dit dé oplossing
Jij gaat elke 2 weken?
Wat een luxe! Ik ga eens per maand, anders kost het me teveel geld en tijd.
Als je elke 2 weken gaat, hoeveel betaal je en wat laat je doen?
Ben ik nou zo’n arme sloeber, ik heb echt geen 100 euro pm voor nagels zetten, ik doe het zelf nu lol. Is het perfect, nee. Is het prima, ja. 15 ofzo per maand, ik koop wel vaak een biab of een gellak.
45 euro en laat ik om de drie weken doen. Twee weken loopt op in de kosten en ik vind de uitgroei verwaarloosbaar dan.
Ik betaal 30 voor gellak en 35 voor French manicure. Ik probeer het 3 weken te laten zitten maar eigenlijk is het dan die laatste week niet mooi meer, denk wel bijna een halve cm uitgegroeid op het eind. Maar vind het om de 2 weken te duur want dan is het dus 60-70 euro per maand.
@ZusjevanJoost @chasingrainbows ik ben deze maand op vakantie en hier kost het een 10tje voor manicure en gellak… ik zag na 2 weken wel al best uitgroei (en had gescheurde nagel) dus was toen maar opnieuw gegaan. Maar eenmaal in NL wil ik het graag doorzetten maar was ff benieuwd wat een gangbare prijs was dus vandaar die poll
Lijkt me ook best leuk om het zelf te gaan doen met die speciale lak en zo’n lamp want idd 70 euro per 1.5 maand ofzo is echt veel onderhoudskosten maar ik geniet er zo van haha
Oh dat scheelt, vraag me af waar je bent haha.
Nou in Nederland is het ook niet 70 euro voor 1.5 maand, misschien als je elke 4 weken gaat dan… ik snap de prijzen overigens wel maar ja loopt snel op als je geen uitgroei wilt zien
Ik betaal 25 euro voor verwijderen van oude lak en nieuwe gellak.
Ik ben nu in Azië en daar zit je ook rond de 10-15 euro. Dus heb net nog even alles laten doen voor ik terugga
Ja 35 per 3 weken ofzo zag ik voorbij komen…
Ben nu in Thailand
@Zitzak ja ik ga nu ook ff mn voeten laten doen haha zodat ik volgende week helemaal fresh terug ben