Nagellak #3

Ik zoek een mooie milky pink gellak. Eigenlijk gewoon een (betaalbare) dupe voor OPI funny bunny x bubble bath. Zo jammer dat OPI gellak niet aan consumenten verkocht wordt.

Ik heb Neonail Kiss the miss en Neonail Cocktail dress gezien maar die zijn het eigenlijk allebei net niet. Pink Gellac en Kiki London heb ik ook gekeken maar daar kwam ik niet echt iets tegen wat hierop lijkt.

Hebben jullie nog tips voor merken of specifieke kleuren?

4 likes

41 likes

Laten doen door een andere nailartist.

18 likes

Misschien kijken bij The Gel Bottle? Die hebben heel veel nude kleuren.

1 like

Tgb Dolly lijkt hier wel op.

1 like

@colalight @Enlightenment Hoe kon ik die nou vergeten. Thanks, ik ga eens bij TGB kijken!

Matte nagel heeft nog een hele fijne microshimmer maar die wil niet goed op de foto

25 likes

Layla Ceramic Effect Torrid Red, dit is maar één laag :kissing::ok_hand:

37 likes

46 likes

35 likes

Welke base gebruik je? Zijn je nagels slap of heel sterk normaal?
Bij mij blijft alles met biab eronder veel beter zitten maar ik heb super slappe nagels.

1 like

Hebben ze je geen rubber base aangeraden?
Ik heb er verderngeen verstand van hoor, maar ik lees vaker dat rubber base in zo’n geval goed zou zijn…

M’n favoriete kleur weer eens gekozen

41 likes

Bij mij heeft het geholpen om per laag dubbel uit te harden, dus ipv 60 seconden, 2 x 60 seconden.

Maar af en toe valt er nog steeds wel eens zomaar een nagel af

2 likes

Ik heb nog een tip van TikTok van de peelbase: deze doe je alléén in het midden van de nagel en je laat een dun randje vanaf de zijkanten vrij, dan zitten de ‘zwakke’ punten goed vast.
M

effe geschetst haha

1 like

Ik zou (net als anderen?) menen dat de peel base de boosdoener is. heb je al wel eens zonder geprobeerd met alleen gewone of rubber base?

Ik heb biab als onderlaag maar was ook tevreden met rubberbase, met normale base lag het er ook snel af.
Ik denk waarom raden ze peel base aan aan iemand waarvan het juist snel eraf ligt? Snap dat niet echt

2 likes

Ik heb met m’n laatste gelnagels eerst schoongemaakt en daarna opruwen en dat lijkt ook beter te blijven zitten.

1 like

Omdat je met peelbase niet hoeft te weken / vijlen om het te verwijderen.

1 like

Ja snap ik maar bij haar is juist het probleem dat het te snel eraf ligt.

3 likes