Poll is denk ik ook niet helemaal representatief omdat er hier ook mensen zitten die nailart laten doen en dat is gewoon een stuk duurder dan alleen een kleurtje.
Mooie kleur die lila! Ben je al bekend met dit merk toevallig? Blijft de nagellak lang zitten?
Ik heb een tijd terug 5 kleurtjes besteld en de pastel pink en cosmic rose bleven echt goed zitten. Violeta chipte na een dag, maar die heb ik ook in alle haast snel gelakt zonder enige prep, dus ik denk dat ik daar ook voor afgestraft ben😅 De laatste, midnight, heb ik nog niet geprobeerd. Ben tot nu toe heel blij ermee, droogt snel, dekt goed en lakt makkelijk.
Heeft iemand dé tip om nagellak (essence) uit kleding te krijgen? Heb een druppel laten vallen op mijn gloednieuwe spijkerbroek. Nagellakremover en haarspray heb ik al geprobeerd…
Meh had semi cured nagelstickers gekocht maar ze worden niet volledig hard onder mn lamp en blijven ook niet plakken aan mn nagels. Zo jammer!
Ik zoek een mooie milky pink gellak. Eigenlijk gewoon een (betaalbare) dupe voor OPI funny bunny x bubble bath. Zo jammer dat OPI gellak niet aan consumenten verkocht wordt.
Ik heb Neonail Kiss the miss en Neonail Cocktail dress gezien maar die zijn het eigenlijk allebei net niet. Pink Gellac en Kiki London heb ik ook gekeken maar daar kwam ik niet echt iets tegen wat hierop lijkt.
Hebben jullie nog tips voor merken of specifieke kleuren?
Misschien kijken bij The Gel Bottle? Die hebben heel veel nude kleuren.
Tgb Dolly lijkt hier wel op.
Welke base gebruik je? Zijn je nagels slap of heel sterk normaal?
Bij mij blijft alles met biab eronder veel beter zitten maar ik heb super slappe nagels.
Hebben ze je geen rubber base aangeraden?
Ik heb er verderngeen verstand van hoor, maar ik lees vaker dat rubber base in zo’n geval goed zou zijn…