Mooi! Welke kleuren heb je gebruikt?
Is 36 watt wel genoeg? Heb een lamp van allesandro striplac. Dat vind ik dan ook wel weer een groot verschil met 96 watt
Supermooi! Heb je dit zelf gedaan; if yes hoe dan?
Welke kleur en merk biab/rubbercorrecror heb je gebruikt?
@Blush vind het een hele mooie kleur en moooie subtiele nailart!
Nail art (stickers) ben ik wel blij mee ja, haha! Denk gewoon even wennen.
Thanks. Ja zelf gedaan. Voor de nailart heb ik met een ombre brush een paar vegen roze (didier - love) aangebracht. Vervolgens gewoon wat random stipes gouden glitter en dat takje met die blaadjes en de losse bloemetjes zijn water decals van ali.
@Dotje is een combinatie van Didier polybase Rose Cool French en de Milky pink topcoat (ook van Didier)
Ik zag op instagram foto’s van Biab (of rubberbase) met flakes in. Iemand enig idee welk merk zoiets heeft?
Het stond er namelijk niet bij & ik vind de post niet meer terug om te vragen
Wauw dit zijn stickers?
Ik heb blitsbee al een poosje als tablad open staan… nog meer of andere aanraders hiervoor? Kan ik dan m’n “oude” (4jr oud) pink gellac lamp gewoon gebruiken ?
Makear heeft hier een hele reeks van. Heet bij hun sparkling rubber base:
En Didier Lab heeft er ook, alleen heet het dan Rubber base foil en hun hebben maar 3 kleuren (2 verschillende roze met holo deeltjes en 1 milky witte met zilveren deeltjes):
Nee nee, alleen de zilveren lijntjes zijn stickers sorry!
Ik vind het wel heel zuur dat ik de nagelstickers op bol heb gekocht (12 euro voor 6 vellen) terwijl ze blijkbaar van ali komen voor 46 cent per velletje 🫠
Owh zo frustrerend he! Heb soms het idee dat ik urenlang kan wachten en dan nóg krijg ik van die afdrukken. Terwijl ik lak al in dunne laagjes, laat het steeds goed drogen etc. 🫠
Eerste keer Doonails. Ik moet nog wel echt oefenen maar het viel me toch mee voor de eerste keer dip powder nails. Ik ben ook blij met de kleuren, alleen wel jammer dat de roze geen dekkende kleur is.
Niet alle merken drogen daar goed in. Je kunt ze natuurlijk wel 120 sec, ipv 60, curen.
Mijn eerste lamp (van Yinger) was ook 36w, toen ik ook andere merken ging gebruiker waarbij de lamp van dat merk een hoger wattage heeft, heb ik een andere lamp gekocht.