Nagellak #3

Niet alle merken drogen daar goed in. Je kunt ze natuurlijk wel 120 sec, ipv 60, curen.
Mijn eerste lamp (van Yinger) was ook 36w, toen ik ook andere merken ging gebruiker waarbij de lamp van dat merk een hoger wattage heeft, heb ik een andere lamp gekocht.

1 like

Voor het eerst met dit soort tips gewerkt en een poging tot blush nails gedaan, eerste hand is ruk geworden, maar mijn rechterhand ben ik wel blij mee dus die moet ik ff showen haha:

12 likes

Ik heb een domme vraag over tips. Hoe werkt dit? Zit de tip blijvend in de lak of gebruik je die als mal tijdens het aanbrengen en hard je alleen de lak uit?

Ik heb full cover tips gebruikt, die plak je op je nagel en blijft onder de lak zitten. Dit idee:

5 likes

M’n nagels waren er na 3 weken kamperen niet zo best aan toe (en al mn lengte kwijtgeraakt) dus ik heb ze zo goed als het ging weer een beetje hersteld en ze een lakje gegeven zodat het nog iets lijkt.

17 likes

Oooh zo mooi, de kleur van de lak met je ringen enzo. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik lijk wel gek met mijn 50 tinten transparant, maar ik zag een dupe van de Dior Nail Glow in het schap van Essence liggen en wilde die per se proberen. Volgens mij heeft hij Grow ‘n’ Glow, ik heb er één laagje van aangebracht, over één laagje milky basecoat.

61 likes

Oeh prachtig!

2 likes

Heel nice, waar zijn de stickers van?

2 likes

Heel slecht van Ali… maar ik vind het echt belachelijk dat Bol of een andere dropshipper minstens 10x zoveel vraagt :face_exhaling:

Kan nog niet echt fijne semi betaalbare webshops vinden in Nederland in ieder geval.

3 likes

In duitsland even bij essence en ebilin geloof ik kijken. En er was nog een merk maar weet even niet welke misschien neonail.

2 likes

Oh, goeie tip!

2 likes

Negeer de droge nagelriemen (as per usual), maar had mijn nagels nog een beetje geüpgraded en vind het zo cute :heart_eyes:

24 likes

Ooh vind die blush nails zo leuk! En wat een leuke ringen.

3 likes

M’n Kiki top coat deed helemaal kut, kreeg steeds gaten dus heb er lang over gedaan…
Wel tevreden met de kleur, in het echt is het meer wit en glimmend dan roze.

10 likes

Pink Gellac Glamorous Peach

7 likes

De zomer is terug dus een fel kleurtje. Is ook echt neon in blacklight :sweat_smile::innocent: in normaal licht gewoon heel fel.

14 likes

Oké komt ze weer hoor…
Maar ik twijfel dus nog steeds over plak nagels :rofl:… dan wel gel.
Maar koop je dan Bijv bij maniac nails voor 23€ 1 “gel lak sticker vel”, en is dat… voor 1x :sweat_smile:?

Ik heb ze gisteren binnengekregen en nog niet opengemaakt (het velletje zit in een apart licht en luchtdicht zakje) maar ik ga ze op zeer korte termijn openmaken en testen, en dan een review hier zetten.

3 likes

Ja ik dacht eerst dat er voor die 23€ dan meerdere (30/40) stickers in zouden zitten haha. Maar inmiddels denk ik van niet :sweat_smile:
En dan denk ik weer: ja dan kan ik beter een potje pink gellac kopen.
Maaarrr dan denk ik weer: nee want dat ligt er telkens binnen een week af bij je en vind je gedoe en duurt wel langer. En eigenlijk wil je dan ook een nieuwe topcoat proberen. En als het dan beter werkt zo’n sticker (2wkn Bijv) is dat weer wel chill.
Nou, tot zover de innerlijke monoloog hier

20 likes