Ja vind ik mooi, maar nog te licht.
Hoi hoi!
Ik ben nieuw hier. Ik hou van (roze!) nagellakjes en heb mijn pink gellak deze week weer eens onder het stof uitgehaald. Bij mij laat het altijd binnen een paar dagen los dus ik ben nu met een andere basecoat aan de slag gegaan. Ben benieuwd of het nu wel blijft zitten.
Oh die bovenste welke combinatie is dat?
Dankjewel voor de superduidelijke uitleg! Ik heb nog wel een extra no wipe topcoat staan die ik zelden gebruik dus dat wordt dan bij deze mijn chrome-topcoat haha. Zin om het te gaan proberen nu!
@Spaarlamp don’t mind de uitgroei want zit er al drie weken op. Dit is chique red van Pink Gellac, vind hem heel mooi en lakt fijn!
Oh ja die is wel mooi! Misschien een goeie. Ik heb al sangria red, die leek op de swatches ook goed maar die vind ik ook te licht. Hou echt van dat bijna zwarte met een rood tintje.
Een blauwe en paarse neonpoeder van Ali, met Maldives sunset powder van Icegel eroverheen
Hele mooie kleur! welke nagellak is het?
Rosy Brown van PG!
Haha wat stom, die heb ik gewoon zelf ook🫣 gauw maar weer eens op doen
Heeft iemand wel eens een allergische reactie gehad van gewone nagellak (geen gelnagellak)? Zojuist wees iemand me erop dat de eczeem bij m’n ogen misschien wel door de nagellak kan komen… heb ‘m voor de zekerheid maar meteen eraf gehaald
Wow ik vind 't bij jou heel mooi dus ik heb 'm ook opgedaan maar bij mij is het echt een gore roze lever kleur
Letterlijk deze combinatie geprobeerd, heeft in het echt een hele mooie blauwige gloed in direct licht die ik natuurlijk niet op foto heb kunnen vastleggen. Jij nog geprobeerd, @tomtom ?
Catrice Milky Not Guilty nieuwe favo
Milky not guilty is zooo mooi!
Wow, mooi!
Nee, ik moet echt de trend it up hebben. Want zie nog steeds mijn nagelwit er doorheen . Zag alleen dat ze het bij de DM hebben, ik woon aan de andere kant van het land…
Whoop whoop! 10 dagen verder en het zit er nog goed op. Ik ben blij
Geinflucenced door @Kwal! Milky not guilty van Catrice maar dan op minder mooie en verzorgde nagels