Nagellak #3

Ik vind anders dat je poezelige handjes en nagels hebt hoor.

1 like

47 likes

Ik heb vorige week een paar BIABjes van The Gel Bottle besteld. Dit is aurora, heel neutraal met (op de foto niet zo duidelijk maar in het echt wel) hele fijne glittertjes.

17 likes

9 likes

Deze heb ik met links gedaan, mn non-dominante hand. Zie dat er ook wel aan af :sweat_smile:

34 likes

Wauw wat knap dat je dit zelf gedaan hebt!!

2 likes

Thanks!!

Nieuw kleurtje van PG! Chocolate brown. Vind hem erg mooi!

10 likes

Poging twee :crossed_fingers:t2:
Eerste setje heeft er 11 dagen opgezeten.

23 likes

Gisteren voor het eerst gel in NL laten zetten :grin: De jongen raadde me biab aan, ga dat nog even onderzoeken (= ook weer duurder)

15 likes

Pink Gellac rubber base cover in Soft Nude, sterretjes stickers van Ali en topcoat Mysterious Green ook van Pink. Ben er nog niet uit of ik het een geslaagde look vindt.

21 likes

52 likes

Beetje te tuttig naar mijn smaak maar okee wel mooi

30 likes

Super mooie vorm ook! Staat je goed! Wil nu ook :rofl:

Voor mn werk mag ik, helaas, geen nagellak dragen. Eerder ging ik voor mijn voeten naar een nagelsalon waar zoveel keus en kleur was voor Gellac maar ik moet naar een professionele pedicure en die van mij vind alles met nagellak niet zo leuk (en we hebben hier in de buurt niet zoveel vrije plekjes helaas dus ben allang blij dat ik wat heb gevonden). Nu wil ik dus, nadat ik bij de pedicure ben geweest, zelf mijn nagels gaan doen. Wat zijn fijne merken/sets voor beginners ? Ik wil liever niet meteen honderden eurp’s kwijt zijn :sweat_smile:

3 likes

Ik doe het al jaren met de Venalisa lakjes van Aliexpress. Je kunt er wat van vinden maar het werkt echt op en 2 euro per lakje dus lage instap, heb inmiddels 30 kleuren zoiets.
Ook de top basecoat en primer zijn daar prima van.
Pink Gellak bleef bij mij bijvoorbeeld niet goed zitten.

4 likes