Nagellak #3

Peelbase heb ik nu ook aangeschaft inderdaad, die wil ik aankomende keer gaan gebruiken. Maar heb nu weer dusdanig kort moeten vijlen dat ze eerst even bij moeten groeien :frowning:.

@Alpacamybags bedoel je tussendoor? Ik doe dat eigenlijk alleen direct na het lakken één keer.

Zou je eigenlijk iedere dag twee keer moeten doen. Dan blijft het lekker soepel, waardoor je nagels ook minder snel moeten breken.

2 likes

Ik heb dat lange periode elke avond gedaan, maar ik merk weinig verschil. Nu doe ik het nog steeds wel maar misschien niet elke avond.

2 likes

Oh :sweat_smile: nou dat is zeker nog iets om te gaan proberen de komende tijd, thanks voor de tip

1 like

Ik heb nieuwe cateye lakjes binnen en die wilde ik proberen. Op video komen ze het mooist over

32 likes

Wauw, zo mooi!

1 like

Ik wou al zeggen ‘Peelbase!’ Maar dat heb je nu aangeschaft. Ik gebruikte dit eerder altijd, toen een tijdje niet en ik werd net als jou gestoord van het eraf halen dus ik gebruik het nu weer en dit is echt de beste uitvinding ooit! Het gaat er soms wel sneller af maar dat maakt mij niets uit en als het wel goed zit en ik wil toch iets anders dan ga ik even flink poetsen :joy: Door het water weken ze los en dan kun je het er heel makkelijk afhalen.

2 likes

Ik ook! Gebruik dit meerdere keren per dag :heart:

3 likes

Dat klinkt me als muziek in de oren inderdaad haha. En blijven bij jou onder die peelbase je nagels dan gewoon stevig en mooi?

Ik heb alles nu noodgedwongen mega kort gevijld dus wil eerst weer even enigszins fatsoenlijke lengte groeien voor ik weer ga lakken maar het ziet er ZO lelijk uit nu :frowning:

2 likes

Juist lekker lakken nu! Dan blijf je er goed vanaf, zijn ze steviger en kunnen ze goed doorgroeien.

3 likes

Ja! Ze zijn echt heel mooi en stevig nu :smiley: Maar ik zou inderdaad ook gewoon lekker een kleur erop doen. Ik had 2 maand geleden ook even niets (verhuizen en verven gaat niet samen met gellak haha) en al snel hele korte nagels. Toch vrij snel lak erop gedaan, elke dag smeren met dadi oil en ze groeien als kool.

2 likes

Net gelakt

31 likes

En @Blush oke thanks heb jullie advies opgevolgd haha en net meteen gelakt en dit keer dan de Peel base gebruikt. Ben wel benieuwd hoe lang het blijft zitten want doordat ze net te kort zijn is het me niet goed gelukt om de toppen van m’n nagels mooi af te lakken maar als ze in ieder geval nu maar even lekker groeien ben ik al heel blij.

Dat had ik ook haha maar omdat je nagels zo kort zijn stoot je er ook nergens mee tegenaan dus dan blijft het ook goed zitten. Ik heb het idee dat ze dan zelfs beter blijven zitten dan wanneer ze lang(er) zijn maar ja iets langere nagels zijn wel mooier vind ik zelf dus keuzes keuzes :stuck_out_tongue: Maar je zult er versteld van staan hoe snel ze groeien, mijn nagels waren ook kort kort (dat je aan het einde een stukje vinger over hebt, rare uitleg maar je snapt het vast wel haha) en 2 weken later waren ze alweer mooi van lengte.

2 likes

Voordat het lente wordt nog even een simpele ombre in winterkleuren.

35 likes

Pluspunten van overal te vroeg aankomen: tijd om nagellak aan te brengen in de auto :full_moon_with_face:

39 likes

Bliksem en cateye

31 likes

Satin grey met een laagje romantic pink van pg.

19 likes

Gebruiken jullie over de Peel base over de hele nagel? Ik doe alleen in het midden anders komt het er zo weer af. Doe dan wel nog een laagje rubberbase. Kost wel weer tijd en frustratie om het er af te krijgen maar het midden komt er dan wel al goed vanaf :grin:

1 like

Sinds kort doe ik het ook zo! Bevalt me wel.

2 likes