En @Blush oke thanks heb jullie advies opgevolgd haha en net meteen gelakt en dit keer dan de Peel base gebruikt. Ben wel benieuwd hoe lang het blijft zitten want doordat ze net te kort zijn is het me niet goed gelukt om de toppen van m’n nagels mooi af te lakken maar als ze in ieder geval nu maar even lekker groeien ben ik al heel blij.
Dat had ik ook haha maar omdat je nagels zo kort zijn stoot je er ook nergens mee tegenaan dus dan blijft het ook goed zitten. Ik heb het idee dat ze dan zelfs beter blijven zitten dan wanneer ze lang(er) zijn maar ja iets langere nagels zijn wel mooier vind ik zelf dus keuzes keuzes Maar je zult er versteld van staan hoe snel ze groeien, mijn nagels waren ook kort kort (dat je aan het einde een stukje vinger over hebt, rare uitleg maar je snapt het vast wel haha) en 2 weken later waren ze alweer mooi van lengte.
Gebruiken jullie over de Peel base over de hele nagel? Ik doe alleen in het midden anders komt het er zo weer af. Doe dan wel nog een laagje rubberbase. Kost wel weer tijd en frustratie om het er af te krijgen maar het midden komt er dan wel al goed vanaf
Sinds kort doe ik het ook zo! Bevalt me wel.
Wauw!
Heeft iemand ervaring met het zelf maken van babyboom met gellak? Welke lakjes/wat het handigst is om te doen, en is het überhaupt te doen zelf? Ik lees op internet dat je het met een speciaal kwastje kunt doen of met een sponsje. Het lijkt me best moeilijk, ik ben niet super handig met lakken, maar wil het misschien proberen voor mijn bruiloft!
Er staan wel tutorials op YouTube. Heb er laatst een gezien waarbij iemand het alleen met rubberbase deed. 1 nude kleur en een witte. Verder had zij een heel dun penseeltje.
Zelf nooit geprobeerd want geen geduld voor, maar het kan dus wel.
Ik heb het laatst gezien met een witte pigmentpoeder, of oogschaduwpoeder op eem matte topcoat.
Nadat ik het al maanden in huis heb voor het eerst gellak geprobeerd met de tips van hier. Tweede hand kostte al veel minder tijd dan de eerste hand
Prachtig! Mooie handen heb je!
Welke kleur is dit en van welk merk? Heel mooi
Sorry, ik heb geen idee. Heb het bij de nagelsalon laten zetten.