Nagellak #3

Ed Hardy nagels

8 likes

42 likes

Pink Gellac Nude Pink met een laagje roze-gouden glitters

26 likes

@Daelyss ik heb je voorbeeld van chrome nagels gejat haha
Wat kortere nagels dit keer want er was een nagel afgebroken.
Disclaimer: dat Chrome effect is moeilijk op de foto te krijgen haha

37 likes

Ooh jouw combo is mooi, lijkt net op suikerspin.

1 like

Mooi!

@MACdonalds love chrome :heart_eyes:

43 likes

Lichtroze fade met gems

18 likes

Heeft iemand hier dadi oil wel eens in de winkel gekocht en zo ja waar? Ik kan het alleen online vinden

3 likes

haha ja had hem al online besteld en is fijn, maar wilde nog een flesje om iemand kado te doen. op bol zijn de kleine flesjes niet heel duur en met gratis verzending

1 like

Azure Blue van PG, via Vinted gekocht.

20 likes

Catrice Milky Not Guilty met niks eroverheen :ok_hand:t2:

34 likes

Welke nagelvijl gebruiken jullie om je gellak mee open te vijlen? Ik zoek er een die een tijdje meegaat. Ik heb nu zo’n pakje met 5 vijlen van Pink Gellac maar die zijn echt waardeloos, ik heb mazzel als ik beide handen kan vijlen met 1 zo’n kreng

2 likes

Ik koop altijd een set met 20 van die houten vijltjes. Merk dat die toch het grofst zijn en de gellak daar snel mee kan verwijderen.

1 like

Ik heb mijn vijlen van LennoxLynn, die vind ik het fijnst.

1 like

Deze blijft zo mooi! Is dit 1 laagje?

2 likes

Twee dunne laagjes!

@Rosie gewoon een kartonnen vijl met aan één kant 100 en aan de andere kant 180 grit. Heb ff op de website van Kruidvat gekeken, deze ziet er perfect uit:

4 likes

Deze heb ik @Rosie en die werkt perfect! Heb hem zeker al 15x gebruikt bij beide handen.

4 likes

Ah dankjewel, die ga ik zeker kopen!

1 like

Had lange nagels hiervoor maar door m’n nieuwe job (dozen openen enz) had ik er enkele gebroken dus nu ga ik maar weer voor kort.
In het salon leek de kleur rood maar het is eerder paarsig, met glitters :sparkles:

21 likes