Nagellak #3

Ik vermoed ook dat het inderdaad rubberbase was. Ik kon niet lezen wat er op het potje stond, maar ik kon aan de dop de PG herkennen. Ik heb dit ooit 1x eerder bij een nagel styliste gehad.
Ik vind dit eigenlijk best wel stom, ik wil gewoon graag Biab uitproberen

2 likes

Ik ben mijn teennagels aan het lakken, 1e keer dit jaar/seizoen :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Berry Deluxe van Cien (Lidl), echt een goede lak die al met één laagje super dekt. :heartbeat:

48 likes

Soft purple van PG

15 likes

Superrmooie kleur! zeker in combi met je teint. (wat een raar woord haha maar je snapt wat ik bedoel)

2 likes

Heeft iemand ervaring met de press on van Doonails?
Heb nu press on van Primark / Kiss en essence gebruikt maar blijf het altijd toch wat ‘goedkoop’ vinden. Die van Doonails zien er wel echt mooi uit, door de gellook.

1 like

Wauw zo leuk. Een hartje is niet genoeg :heart_eyes:

3 likes

Wauw, een kunstwerkje!

2 likes

Lisa Lilas van Manucurist met een beetje rosé bladgoud van Doonails

18 likes

Voordeel van Thailand; 8 euro voor gellak in de nagelsalon :scream:

36 likes

51 likes

Ik heb mn eerste poging tot nailart gedaan. Mn bloemetjes zijn meer blobjes geworden maar ik vind het er wel gezellig uit zien.

38 likes

Ik vind het er ook heel cute uitzien! :relaxed:

2 likes

Ik vind t wel duidelijk bloemetjes hoor! Cute en leuke kleurtjes!

2 likes

Ik ben gegaan voor lente

15 likes

Funky Soul van Neonail, en nu pas ik perfect in het vakantie-appartement op Vlieland haha.

Ik vond de lak trouwens wel terugtrekken. Last minute telkens de randjes nog even gedaan. Daardoor vind ik ‘m aan de zijkantjes niet erg mooi geworden.

15 likes

Heeft er iemand ervaring met Doonails? Is het wat? Ik word doodgegooid met reclames, ik ga altijd naar een salon voor gellak, maar goedkoop is het niet €42,50 incl verwijderen :sweat_smile: (ps zoekfunctie al gebruikt, maar ik kwam maar 2 berichten tegen)

1 like

Misschien kan je in dit topic zoeken naar de posts van @Michonne. Zij heeft volgens mij veel gepost hierover in dit topic.

4 likes

Ik was er heel blij mee en heb het een aantal maanden met veel plezier gebruikt, maar ik krijg nu heel snel chips en ik vermoed dat dit komt, omdat de base of topcoat dan ‘oud’ wordt.

Bij een nieuw potje base coat blijft de poeder na het dippen ook helemaal droog, als ik het nu gebruik komen er natte plekken in alsof de base coat het ineens absorbeert ofzo.

Heb het hierdoor ook al even niet meer gebruikt. Heel jammer!

1 like

Wow prachtig

1 like