Ik was m’n design en lengte zat maar heb pas over 2 dagen design om er iets op te maken. Voor nu dus alleen even biab.
Ik heb het idee dat nagel styliste soms onterecht bv claimen Biab te zetten. Ik heb onlangs dus Biab/“Biab” laten zetten voor een lage prijs & waarvan de manier van lakken niet overeen kwam van wat ik hier lees en wat ik op filmpjes zie. Ook dacht ik dat ze voor al mijn stappen pink gellac heeft gebruikt, maar die hebben toch helemaal geen Biab?
Iemand soort gelijke ervaringen gehad?
PG heeft wel rubber base, wellicht heeft ze dat gebruikt onder de noemer BIAB (builder in a bottle), maar dat is het zeker niet.
Ik vermoed ook dat het inderdaad rubberbase was. Ik kon niet lezen wat er op het potje stond, maar ik kon aan de dop de PG herkennen. Ik heb dit ooit 1x eerder bij een nagel styliste gehad.
Ik vind dit eigenlijk best wel stom, ik wil gewoon graag Biab uitproberen
Ik ben mijn teennagels aan het lakken, 1e keer dit jaar/seizoen
Superrmooie kleur! zeker in combi met je teint. (wat een raar woord haha maar je snapt wat ik bedoel)
Heeft iemand ervaring met de press on van Doonails?
Heb nu press on van Primark / Kiss en essence gebruikt maar blijf het altijd toch wat ‘goedkoop’ vinden. Die van Doonails zien er wel echt mooi uit, door de gellook.
Wauw zo leuk. Een hartje is niet genoeg
Wauw, een kunstwerkje!