Nagellak #3

Ik heb mn eerste poging tot nailart gedaan. Mn bloemetjes zijn meer blobjes geworden maar ik vind het er wel gezellig uit zien.

38 likes

Ik vind het er ook heel cute uitzien! :relaxed:

2 likes

Ik vind t wel duidelijk bloemetjes hoor! Cute en leuke kleurtjes!

2 likes

Ik ben gegaan voor lente

15 likes

Funky Soul van Neonail, en nu pas ik perfect in het vakantie-appartement op Vlieland haha.

Ik vond de lak trouwens wel terugtrekken. Last minute telkens de randjes nog even gedaan. Daardoor vind ik ‘m aan de zijkantjes niet erg mooi geworden.

15 likes

Heeft er iemand ervaring met Doonails? Is het wat? Ik word doodgegooid met reclames, ik ga altijd naar een salon voor gellak, maar goedkoop is het niet €42,50 incl verwijderen :sweat_smile: (ps zoekfunctie al gebruikt, maar ik kwam maar 2 berichten tegen)

1 like

Misschien kan je in dit topic zoeken naar de posts van @Michonne. Zij heeft volgens mij veel gepost hierover in dit topic.

4 likes

Ik was er heel blij mee en heb het een aantal maanden met veel plezier gebruikt, maar ik krijg nu heel snel chips en ik vermoed dat dit komt, omdat de base of topcoat dan ‘oud’ wordt.

Bij een nieuw potje base coat blijft de poeder na het dippen ook helemaal droog, als ik het nu gebruik komen er natte plekken in alsof de base coat het ineens absorbeert ofzo.

Heb het hierdoor ook al even niet meer gebruikt. Heel jammer!

1 like

Wow prachtig

1 like

Aah thanks for sharing, zulke ervaringen las ik online ook, ik denk er nog even over na haha

1 like

Tropical van pg :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

42 likes

32 likes

Ik heb deze gekocht en voor het eerst gebruikt en omg wat een wereld van verschil, niet normaal! Mijn nagels blijven ook veel beter heel omdat de lak er veel beter vanaf weekt. Echt superblij mee! Alleen oppassen dat ik niet mijn huid meevijl maar ik weet nu pas wat ik miste

4 likes

37 likes

20 likes

Geen Doonails, maar ik werd helemaal doodgespamd met die reclames voor gellak stickers (O.a. Van Maniko) en dat werkt wel echt heel goed moet ik zeggen. Heb ze nu van Kruitvat (weet niet hoe het merk heet) en blijft er supernetjes op zitten!

2 likes

Welke is dit?

Een basecoat met chroompoeder. Ik laat het doen in een salon.

1 like

Ik kwam erachter op welk manier mijn onbewuste de kleurkeuze maakt in de nagelsalon. :sweat_smile::see_no_evil: Eerst blauw, toen lila en nu roze matchend met mijn mok.

(De eerste foto is net gemaakt, nagels al 2 weken geleden laten doen).

22 likes