Voor wat simpeler nailart;
naillologist
thatshandy
Iris nailed it
Voor wat meer nailart:
yanpaintsnails
sadiejnails
Nails.bab
Mijn eigen account
Voor wat simpeler nailart;
naillologist
thatshandy
Iris nailed it
Voor wat meer nailart:
yanpaintsnails
sadiejnails
Nails.bab
Mijn eigen account
Ik heb vorige week maniac stickers op gedaan en het zit echt nogsteeds als een huis !
Enige nadeel vind ik dat de stickers zo breed zijn… op m’n pink zit nu de kleinste maar dat gaat net en voor m’n andere vingers heb ik ze dus moeten bij knippen … ik heb hele kleine bandjes en eigenlijk per hand 3 “pink” stickers nodig haha
Heb je dit met hun eigen lamp en topcoat gedaan of kan het ook met andere?
Ik heb m’n pink lamp gebruikt! Maar wel hun topcoat!
Ze zeggen na 7 dagen nog ene laagje topcoat te adviseren… moet je het dan (voor wie het weet…) even schoonmaken met alcohol/remover voor je dat laagje doet?
Had weer eens zin in gellak:
Kleur is La Femme H309, fabuleus, dekt in 1 laag en heeft de perfecte dikte.
Ik moet zó erg wennen aan die vorm. Ik vijl m’n nagels dus zelf eigenlijk nooit en omdat ze het de vorige keer ook rond hadden gevijld had ik nu ook weer rond gezegd. Maar ze zijn nu een stuk langer en ik weet niet zo goed meer wat ik er nu van vind.
Ik vind het mooi! En heb nu bij mezelf het tegenovergestelde; ik wou ovaal maar daar waren m’n nagels te kort voor en nu is het met een rechtere (rechthoekigere) top en onverwachts vind ik dat ook wel goed staan
Mijn pedicure zet geen gellak dus denk er over om dit zelf te gaan doen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer wat betreft welk merk/producten/sets goed zijn. Wat adviseren jullie? De lamp moet dus ook geschikt zijn voor voeten.
Morgen 2 weken erop! En het zit allemaal nog muurvast! Ben echt wel enthousiast! Zag op TikTok ook een trucje om de stickers op maat te knippen, zonder teveel gepriegel haha. Dus dat ga ik volgende keer proberen. De uitgroei is nog doable. Dus ga het nog een weekje proberen te rekken…
Ik ga morgen plakken en benieuwd naar het trucje!
Knippen terwijl het op het velletje zit, voor je dat eerste laagje er af haalt dus ook. Heb het zelf nog niet geprobeerd haha, maar ik deed het dus terwijl ik de plakker al in m’n hand had, en dan plakt je schaartje er dus aan vast enzo
Hartstikke leuk!!!
Ik heb mijn Maniacs ook besteld, ben benieuwd
Ik denk dat ik zelf biab wil gaan zetten. Ben over mijn huidige nagelstylist niet erg tevreden en vind het een gedoe om weer iemand anders te zoeken. En zij gaat straks ook minder werken en kan niet al haar klanten houden. Dus met dat in mijn achterhoofd is het misschien tijd om het zelf te doen.
Weet haast niet hoe/waar te beginnen joh wil wel echt biab en geen gellak. Ja eroverheen voor de kleur dan.
Ik vond deze startsersset:
Maar daar zitten niet van die automatisch ronddraaiende vijltjes bij. Om zo onder je nagelriem weg te veilen en om de biab er af te veilen. Want ik ga niet werken met weken en veilen met de hand, echt geen geduld voor. Weet iemand hoe zo’n vijltje heet? Ik ga dit topic ook nog maar eens rustig doorlezen.