@ZusjevanJoost bedoel je zoiets? Ik vind deze prima werken en ook geen geduld voor weken enzo haha.
Ojaaa automatische nagelvijl haha tnx! Ja dat bedoel ik idd. Heb je jezelf in het begin bezeerd hiermee? Lijkt me best spannend haha
Nee valt heel erg mee, je kan de snelheid aanpassen dus als je rustig begint kan je een beetje kijken hoe ver je kan gaan bij je nagelriemen enzo.
Ah mooi, dan ga ik het tzt gewoon rustig proberen.
Mijn nagels weer gedaan: Vin rouge van By djess. Ook echt een super mooie kleur❤️ Nagel van de ringvinger was deze week afgeknapt dus die is vrij kort.
Voor de mensen die zelf biab zetten; hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? Inc nagels preppen etc.
in het begin zeker anderhalf uur
Ja hè dat dacht ik al. En doe je nagel voor nagel of per 2?
In het begin zou ik nagel voor nagel doen, als je er wat handigheid in krijgt kan het ook per twee
In het begin was ik wel echt 2uur bezig denk ik. Nu een uurtje ongeveer waarvan 40min de rechterhand (ik ben rechts) Ik vind met links lakken nog steeds lastig.
Oh wat een werk hè? Maar als je het eenmaal goed zelf kan is het wel echt fijn!
Ja klopt! Maar het scheelt ook zoveel geld En ach… ik heb maar geaccepteerd dat ik toch écht rechtshandig ben
Eerste set Maniac nails en al een dag mee in de horeca gewerkt! Zit nog als een huis op 2 kleine butsjes na
Heerlijk kleurtje denk ik zo in het zonlicht nu!
Hier nu 2.5 week. Wordt nu langzaam aan wat lelijk, maar zijn nu kamperen haha, dus wil liever niet nu vervangen😛
Maar zelfs tuinieren, met m’n handen in de aarde haha, hebben ze overleefd
Tegenwoordig laat m’n biab altijd zo snel los bij de uiteinden van m’n nagels. Vind ik toch wel erg jammer want doe er maar een paar dagen mee en dan vind ik het het de tijd die het kost om erop te doen niet waard.
Hoe bergen jullie je flesjes gellak op? Ik heb ze nu in een bak van ikea zitten, maar die puilt inmiddels uit en ben wel toe aan iets nieuws. Wat is handig? Ik heb verschillende merken dus ook flesjes / diktes etc. Dat maakt het lastig.