Ik leer een hoop zo, dank je Dan klinkt steeds eraf soaken iets wat ik steeds het beste kan doen als beginner. Dat lijkt me even het veiligste om te doen.
Dag greenies heb ik wel eens gezien ja, dat wil je niet
Ik leer een hoop zo, dank je Dan klinkt steeds eraf soaken iets wat ik steeds het beste kan doen als beginner. Dat lijkt me even het veiligste om te doen.
Dag greenies heb ik wel eens gezien ja, dat wil je niet
Kent iemand een site waarop je nagellakkleuren kunt vergelijken? Ik kan echt alleen maar reddit-dingen vinden, zonder goede antwoorden.
M’n teennagels hebben altijd OPI en m’n handen CND, ik doe altijd maar wat met kleuren maar nu richting zomer wil ik ze een beetje naar elkaar toe brengen.
Iemand tips? Of weet iemand kleuren die op elkaar lijken van CND en OPI?
Echt leukkk, één van mijn beste vriendinnen uit Nederland is nu bij me en heeft me gevraagd of ik haar nagels met gellak wilde doen! Ze gebruikt zelf niet eens normale lak, knipt haar nagels met zo’n nagelknipper zonder ze bij te vijlen en heeft heftige nagelriemen (die ik alleen een beetje heb teruggeduwd, ik doe niet aan verwijderen), maar het resultaat is toch best goed gelukt! Was in totaal ook maar 40 minuten bezig, was echt bang dat ik er veel langer over zou doen.
Ja is niet erg hoor hahahaha alleen ze krijgen er zo’n puntige asymmetrische vorm door! Dat één kant veel korter is dan de andere haha, beetje moeilijk om recht te vijlen zonder ze gelijk gigakort te maken (wou ze niet)
Same same
En ik doe ook nooojt iets met m’n nagelriemen haha
Hahaha ja nou jongens jullie snappen toch ook wel dat ik dat er alleen bij heb gezet omdat zij mij heeft gevraagd om haar nagels te doen met het idee dat je met gellak magischerwijs zo’n resultaat behaalt:
(Foto van Google)
En niet omdat ik denk dat iedereen een nagelvijl zou moeten gebruiken of nagelriemen terug zou moeten duwen haha
Niemand? :c
Een russian manicure is echt geen must hoor. Het ligt ook heel erg aan je nagelriemen maar vaak is een beetje terugduwen al voldoende voor een mooi resultaat hoor.
Ik knip nooit mijn nagelriemen, ook niet met biab. Het enige wat ik doe is ze terugduwen en soms met de frees wat hardnekkige dode huid weghalen. Meer niet (buiten veel nagelriemolie gebruiken dan).
Dankjewel voor je advies! Dan wordt het de BIAB met normale manicure (in een andere nagelstudio)
Ik vind dit mooi?
Wou/heb je ook verlenging? Want ik sta wel achter de keuze van je stylist om deze lengte niet puntiger dan dit te maken! Voor stiletto heb je langere nagels nodig, anders moet je de sidewalls vijlen waardoor je nagels breekbaarder worden en krijg je een soort strijkplanken.
Nee dit zijn m’n eigen nagels. Mijn vorige styliste deed ze met deze lengte (en langer idd) altijd wel mooi in een punt.
En het is niet echt een keuze van de nagelstyliste als in dat ze het uitlegt, ze zegt ja doe ik en ik eindig áltijd met deze vorm. Echt heel frustrerend. Als ze nou zegt ik kan dat niet of uitlegt dat het met deze lengte niet kan; ja dan kan ik zeggen dat ik achter haar keuze sta. Maar dat is nu helemaal niet aan de orde.
En dan nog kan ze ze wel enigszins puntiger vijlen ipv deze aparte ronde vorm die totaal niet lijkt op wat ik elke keer weer vraag en niet krijg.
Edit: ik zeg ook altijd graag deze lengte behouden en dan maakt ze ze weer korter. Maar goed, dat is ook waarom ik er niet meer heen ga.
Voor het eerst met mermaid aquarel wat gedaan. Vind het alleen een beetje saai zo dus weet nog niet goed wat ik er mee moet. In de zon is het wel mooi maarja die schijnt nou ook niet bepaald
De nagelriem van mijn ringvinger is trouwens niet zo vies als het lijkt, maar die is beschadigd want die vinger heeft tussen een la gezeten
Ahh wat vervelend, kun je ze zelf niet beter in vorm vijlen? Zonde om wekenlang nog te zitten met iets dat je niet mooi vindt!
Heel leuk!
Ik wist niet dat dit bestond, wat superleuk zeg!
Ik zag het bij toeval voorbij komen op tiktok. Volgens mij kun je zelfs normaal aquarel pigment gebruiken waar je ook mee kunt schilderen, maar er zijn dus ook speciale paletjes voor je nagels. Afhankelijk van de ondergrond en de hoeveelheid water kun je allemaal effecten maken of zelfs echt er iets op schilderen maar daar heb ik me nog niet aan gewaagd haha
Heeft iemand misschien een tip voor een echt goede nail hardener of iets anders wat er voor zorgt dat de bovenste laag van je nagels er steeds vanaf scheurt? Ik probeer al te vijlen ipv te knippen, gebruik een nail hardener onder nagellak, maar heb de laatste 2 maanden echt mega last van scheurende nagels of dat het bovenste laagje nagel ervan af scheurt. Nagellak blijft daardoor ook maar 1 dag mooi