Iemand tips voor chrome gellak?
Neonail heeft poeders die je heel makkelijk kan aan brengen. Echte gellak weet ik niet.
Ik zag idd Chrome poeder maar die was zilver metallic, weet jij welke lichter is?
Hoe vroeg op de dag ik ook mijn nagels lak met normale lak. Ik heb toch altijd vervolgens de afdruk van mijn kussen erin staan van slapen.
Gisteren mijn nagels om half 9 in de ochtend gelakt. En toch nog afdrukken van mijn kussen.
Laat je bij elke laag genoeg tijd tussen? Welke topcoat gebruik je?
Ik deed soms mijn handen in een kom met zeer koud water om die nagellak te fixeren.
Ik had tussen de laten denk 30-45 min. En een topcoat gebruik ik niet eigenlijk. is dat het verschil?
Ik had tussendoor wel koud water erover gehad.
30-45 minuten is lang genoeg tussen de laagjes. Ik zou proberen om dunnere laagjes nagellak te doen zodat het echt droog is en afwerken met een topcoat. Ik was fan van de rode van sally hansen, is een quick dry, en een zilveren van essence. Heb nooit mijn nagels gelakt zonder topcoat, dus zou het niet weten. ik ging automatisch over op basecoat - nagellak - nagellak - topcoat.
En je handen in de kom doen, niet onder de kraan doen.
Thanks voor de tips.
Ik heb dit bij meerdere soorten nagellak. Terwijl mijn nagels zijn echt wel droog, alsin kan er alles mee doen. Ben gisteren gaan beachvolleyballen, allemaal geen probleem, maar slapen met mijn hand onder mijn kussen kan niet.
Nee sorry, zie ook alleen die dondere. Op hun eigen website ook niet
Ik vind dat jij altijd hele leuke designs hebt!
Dit is een idee van een tekening van pinterest. Weet nog niet wat ik ervan vind, misschien moet ik even wennen.
Ha allen, hopelijk is dit het goede topic, zo niet, let me know - ik wil een gellak set voor thuis aan gaan schaffen en twijfel tussen Pink Gellac en Manicurist. Wat raden jullie aan?
Ik ben niet heel erg kapot van pink gellac. Althans de base en topcoat niet zo.
Lamp zou ik ook niet bij een merk kopen want zijn meestal dezelfde als die je op aliexpress kan kopen alleen dan met een merkje erop.
Er is een apart topic over nagellak, ik denk dat ze je vraag daar beter kunnen beantwoorden!
Ik heb alles van Pink en ben heel tevreden, maar het verschilt nogal per persoon als je dit topic terugleest.
Geen foto maar de gellak blijft deze week veel beter zitten, ik denk dat het de combinatie is van dunner lakken en langer onder de lamp. Ik heb pas vandaag de eerste nagel ‘verloren’. Zo meteen maar even alles weghalen en morgen een nieuwe set.
Hebben jullie nog tips of fijne filmpjes over het vorm vijlen van je nagels? Ik kan best netjes lakken, maar met vijlen ziet iedere nagel er anders uit. Dus ik laat de vorm nu maar voor wat het is, maar het zou zoveel mooier zijn als ik mooi kan vijlen.
Ik heb echt veel gehad aan de video’s van nail career education op YouTube, ook over lakken Enzo.