Nagellak #3

Wat een perfecte kleur!!! Weet je zo welke het is? (En of er ook een bijpassende lippenstift is?)

Is van de ooude collectie. Hopelijk komen de nummers overeen. Lipstick weet ik niet.

3 likes

Lekker zomers haha

19 likes

Heb hem gekocht en ga hem nu elke dag 1 of 2 keer gebruiken, ben benieuwd!

Mijn (onbewuste) zenuwtic is het krabben/bijten aan de velletjes rondom mijn nagels en daar wil ik graag vanaf, hopelijk helpt het daar ook wat voor. Mocht iemand daar nog tips voor hebben hoor ik het ook graag haha

1 like

24 likes

Haha goede achtergrond, love it de foto zo op je kat

2 likes

Niet perfect maar wel geinig :dancingbanana:

34 likes

Zwart met holo glitters :heart: (OPI turn bright after sunset)

18 likes

Ik had een lak van impulss gekocht, fijne textuur maar jezus wat een stank?! Echt de geur van rotte vis die gelukkig niet op je nagels blijft hangen

4 likes

Ik vind het heel mooi! Geweldige combi met die microglitter.

2 likes

HEMA

11 likes

29 likes

Wat zijn jullie ervaringen met Pinkgellac in combinatie met lampen van andere merken? Ik heb zelf met een deel van mijn lakjes die ik van heb issues met mijn lamp (ze drogen niet goed en/of gaan ribbelen), maar niet met allemaal. Was laatst in de winkel en toen zei de medewerker dat de samenstelling van een deel van de lakjes anders is waardoor die het minder goed doen met andere lampjes en de tip heel dun te lakken.

Ik heb trouwens een keer een cadeaubon van hen besteld, toen kreeg ik die thuisgestuurd in een doos van ongeveer 25x20x10 cm groot met 1 kleine bon erin met allemaal verpakkingsmateriaal tegen stootgevaar, zo onnodig. Stuur me gewoon de code per mail, scheelt tijd en superveel onnodig materiaal haha (was voor mezelf dus geen cadeautje, maar dan alsnog had het in een envelop gekund).

2 likes

Heb m’n gellak laten verwijderen en ga voorlopig weer voor m’n eigen nagels. Er zit nu een lakje van Catrice op.

4 likes

Ik heb vooral lakjes van pinkgellac, kikilondon en neonail en heb een goedkope lamp van ali. En geen problemen ermee. Had wel met de vorige lamp omdat die ouder was niet meer goed de lak droogde. Nu dus weer 1 van alie en doet het prima. Had je er gelijk al last van ? Gellak moet je sowieso altijd dun lakken

Lichtgele kleur van pinkgellac met grove glitter van neonail

2 likes

Ik heb een goedkope en sterkere lamp gekocht, want mijn oude PG-lamp deed het echt niet goed meer. Lakjes droogden langzaam of gingen bobbelen. Met de nieuwe lamp van een ander merk geen last meer en heb al allerlei verschillende kleuren gedaan.

Wat een leuke lak. Welke is het?

1 like

060 Prism Universe, en op de voorkant staat Dream in Holo Blast. Is van de lijn met een lichtroze dop.

2 likes

M’n PG-set weer eens afgestoft (en uiteraard meteen nieuwe kleuren besteld). Dit is Intense Plum.

28 likes