Hoe vind je het om zelf een frees te gebruiken? Zonder ervaring, beetje te doen na een paar keer en wat youtube filmpjes?
Er zit er nu ook 1tje in mijn mandje, want ben dat vijlen echt zat haha
Heb je er een in je mandje met de motor los van de e-file zelf? Ik had eerst een andere maar las later over die aparte motor dus heb ik die toch maar besteld.
Maar het viel me mee! Heb het nu 2 keer gebruikt. Vond het wel spannend haha maar het ging goed! Heb niet de bitjes gebruikt die erbij zitten maar heb een los bitje besteld bij een andere website. Vooral een bitje met een bolletje erop vind ik super fijn voor nagelriemen!
Hmmm had gewoon zo’n hele dikke ‘pen’ in mn mandje zitten, maar zo’n unit ernaast is wel beter dus? Nog even doorzoeken dan!
Haha ja het lijkt mij dus ook spannend, maar had hetzelfde idee als jouw eerste keer om liever wat resten te laten zitten ipv per ongeluk in 1x teveel en pijn
Ik heb deze!
Wel een nuttig filmpje.
https://vm.tiktok.com/ZIJnvKYjo/
Ja precies, de 1e keer maar rustig aan doen! De 2e keer had ik er al meer feeling voor.
Oeh mooi! Welk lakje is dit?
Heeft iemand ervaring met de nagelriemolie van de HEMA?
Wat een perfecte kleur!!! Weet je zo welke het is? (En of er ook een bijpassende lippenstift is?)
Heb hem gekocht en ga hem nu elke dag 1 of 2 keer gebruiken, ben benieuwd!
Mijn (onbewuste) zenuwtic is het krabben/bijten aan de velletjes rondom mijn nagels en daar wil ik graag vanaf, hopelijk helpt het daar ook wat voor. Mocht iemand daar nog tips voor hebben hoor ik het ook graag haha
Haha goede achtergrond, love it de foto zo op je kat
Ik had een lak van impulss gekocht, fijne textuur maar jezus wat een stank?! Echt de geur van rotte vis die gelukkig niet op je nagels blijft hangen
Ik vind het heel mooi! Geweldige combi met die microglitter.