Nagellak #3

Was in een pearly princess mood

31 likes

34 likes

Ik doe ook mee met de lichtroze nagels👌
Bare Skin van Manucurist:

16 likes

Ik ook! (+oppas hond op de achtergrond)

26 likes

Ik ook niet :sweat_smile:

18 likes

Andere hand

28 likes

Omg geweldig deze allemaal :heart_eyes:

Waar heb je dit laten doen als ik mag vragen? Echt fantastisch!

2 likes

Dankjewel! Ik doe ze zelf :smiley: ik doe ook weleens de nagels van anderen, ik zit in Amsterdam, mocht je interesse hebben :wink:

1 like

Oh super knap! Helaas is Amsterdam te ver voor mij. Maar echt heel mooi wat je maakt.

Met de tips die ik hier gekregen heb, heb ik opnieuw gellak aangebracht. Volgens mij is het nu een stuk beter gelukt. Links is veel rommeliger, netjes lakken met je slechte hand is echt moeilijk!

7 likes

M’n nagelstyliste vijlt de randen altijd te smal en dan krijg ik dit soort dingen;

Heb al vaak gezegd dat ze echt van de zijkanten weg moet blijven met vijlen of minder in die rand te vijlen maar ze blijft het doen, hoewel het al een stuk beter is geworden.
Maar neig nu steeds meer om toch naar een ander te gaan, daar ga ik af en toe al heen maar die is een stuk duurder. Zij maakte wel deze foto als voorbeeld van de ingevijlde randen:

2 likes

Huh wat slecht, helenaal dat ze niet naar je luistert. Is er geen andere salon in de buurt die meer vergelijkbare prijzen heeft?

2 likes

Ik smeer mijn handen altijd in met zonnebrand wanneer ik mijn nagels ga doen. Maar een UV handschoen lijkt me fijner.

Hebben jullie een aanrader voor een goed merk dat echt UV bescherming biedt? Die op Bol vertrouw ik niet.

Ik geloof dat de bever daar wel iets ik het assortiment van heeft.

2 likes

Voor het eerst zelf gelakt met gellak. Kleur is toxic grass van Lakkie.

33 likes

Oh die ijsjes! Echt superleuk

1 like

Wat onwijs netjes gelakt!

4 likes

Ah dankjewel!

2 likes

Lievelingskleur :blue_heart:

26 likes

Eigenlijk geen nagellak maar gel stickers. Ik heb de steentjes er zelf op gedaan.

Door mijn werk is mijn nagellak er na 1 dag altijd al half af (zelfs gel etc) en dit is het enige wat wel mooi blijft.

45 likes