Nagellak #3

Pink Gellac Ginger Gold. Onmogelijk om goed op de foto te krijgen, maar super mooi. Past perfect bij de herfst.

10 likes

Ten eerste: wat heb je prachtige handen en nagels :raised_hands: en ten tweede super bedankt voor de review en het taggen! Ik ga het ook uitproberen. Ik slik nu sinds bijna 4 weken ook huid/haar/nagels supplementen, ik ben er erg sceptisch over hoor. Als in, ik verwacht niet dat ik dan opeens sterke nagels krijg natuurlijk. Maar toch had ik al vrij snel het gevoel dat het wel iets helpt. Dus dit is een mooi product om er bij te gebruiken en dan komt het hopelijk weer goed haha.

1 like

Slim om de randen te vermijden. En dan kun je alsnog alles eraf trekken?
Ik ben gegaan voor een peel off en een rubber base. Hoop dat die wat makkelijker levelt dan biab.

Mooi herfstig kleurtje op je nagels!

1 like

Ik heb zelf geen ervaring met de rubber base, maar bij de “gewone” base kan ik het er wel af trekken ondanks dat ik niet de hele nagel met peel off doe. Soms moet ik wel even met een bokkepootje erbij om de randjes losser te maken maar na 2 weken gaat het bij mij altijd best makkelijk eraf

Dankje!

1 like

Ik gebruik altijd de combi peel off en rubber base en het blijft minstens twee weken mooi zitten. Daarna raak ik nog wel eens een nagel kwijt omdat ze er makkelijk afwippen haha.

2 likes

Klinkt goed, scheelt weer frasen, ben daar toch altijd wel lang mee bezig en het scheelt ook rommel en stof.

Ik kijk op TikTok graag bij Amber, zij werkt oa voor Pink Gellac en zij heeft duidelijke video’s over de peelbase aanbrengen en verwijderen.

Zelf gebruik ik ook al een hele tijd de peel (met dus alleen in het midden lakken, bij die Amber gezien dus haha) icm met rubberbase en zit altijd ruim 2 weken. Dan ben ik het vaak ook zat en vind ik de uitgroei lelijk, dus voor mij is dat meer dan lang genoeg.

Zijn haar filmjes nog ergens anders te bekijken?
Heb net zondag PG peel off aangebracht met rubberbase. Maar kon vandaag al 2 nagels opnieuw lakken

1 like

Zal vanavond eens kijken of ik ze kan downloaden en sturen via DM!

2 likes

Hoe heet zij op tiktok ?

2 likes

Ik ga haar eens opzoeken. Weet je wat haar naam is op TikTok?

1 like

@Norma amber.leemans, ik weet niet hoe ik een linkje kan sturen zonder dat mijn naam zichtbaar is… anders had ik wel gelijk linkjes gestuurd haha! :two_hearts:

1 like

Maar kan je naar TikTok naam noemen? :grin:

2 likes

Thanks , @ZusjevanJoost je kangewoon op haar naam zoeken. Dan vind je haar

2 likes

Sjonge jonge ik las er gewoon overheen. Sorry Cam :sweat_smile: tnx!

4 likes

Ja, heb dit gedaan, maar het maakt eigenlijk weinig verschil. Ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat mijn nagels gewoon niet gemaakt zijn voor lang groeien.

1 like

2 dunne laagjes Essie Bordeaux, voel me weer mezelf :hot_face:

15 likes

Nou ik heb d’r gevonden hoor :joy:
Leuke filmpjes. Ga het van de week proberen!

3 likes

Haha top! Succes :nail_care:t2:

3 likes

Ik lig ziek in bed maar heb wel mooie nagels :rofl: :ghost:

31 likes